Outlook verzend geen mail met PDF vanuit PDF bestand met verzendknop

Status
Niet open voor verdere reacties.

koozie<3

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2006
Berichten
198
Beste,

Ik heb een PDF bestand laten maken door onze DTP afdeling en hier middels Acrobat Pro een knop op gemaakt die het PDF bestand als bijlage aan een nieuwe mail koppelt.

Tot zover gaat dit prima, echter wordt de mail met de bijlage bij 1 persoon niet verstuurd.

Er komt geen foutmelding maar ook geen bericht in de map met 'Verzonden Items'.

Bij alle andere collega's gaat dit wel echter bij hem niet. Het ligt niet aan de grootte van het bestand, die hebben wel al teruggedrongen van 1 mb naar 125 kb.

Het zou mogelijk het anti-virus programma, 'Norman' kunnen zijn maar daar twijfel ik toch sterk aan. Andere bestanden worden namelijk wel gewoon verstuurd, echter zit hier geen verzendknop op. (De eigenschap van de knop is 'AttachFileToMail').

Het zou daar dus mogelijk aan kunnen liggen maar ook dat wil ik nog niet als antwoord accepteren.

Ik begin enigszins radeloos te worden omtrent dit euvel, zelfs mijn directe collega's tasten in het duister met dit probleem.

Ik hoop dat iemand dit zelfde heeft meegemaakt en er een oplossing voor heeft.

Bij voorbaat heel erg bedankt voor alle moeite!

Groeten!
 
Upje! (Als dat legitiem is, zo niet dan excuses voor deze up!)

In de tussentijd heb ik zelf nog altijd geen oplossing gevonden, het probleem is erg vreemd en komt alleen voor bij deze persoon met een PDF bestand met daar in een verzendknop.

Groeten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan