outlook2010 hoe gearchiveerde items raadplegen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
2.256
ik heb oudere ontvangen berichten op de een of andere manier gearchiveerd. dat was nodig omdat het bestand anders te groot werd.
nu wil ik zoeken in de gearchiveerde berichten. hoe doe ik dat?
graag hoor ik. alvast dank!
 
Gebruik de zoekfunctie in Windows en zoek naar "Alle bestanden en mappen" en typ *.pst Onthoud waar deze staat, ga nu naar Outlook.
Bovenin de werkbalk kiezen voor Bestand --> Importeren en exporteren --> Gegevens uit een ander programma of bestand importeren --> Bestand met prosoonlijke mappen (.pst) --> Bladeren. Kies nu je pst-bestand en importeer deze in je account. Als het goed is worden de oudere berichten allemaal weer terug geplaatst.
 
dank voor je reactie, hier kan ik wel wat mee!
 
Waarom importeren, als het reeds in een PST zit?

Bestand > openen > Outlook gegevens bestand > PST opzoeken. Nu wordt het bestand als persoonlijke map in Outlook weergegeven, los van je huidige mailbox. (er onder dus)
 
En gebeurd dit niet op mijn genoemde manier? Wat ik uit je verhaal op haal is dat ik het met een omweg terug haal? Maar op beide manieren zullen de persoonlijke mappen er toch apart onder komen te staan? Of is het nu zo dat hij het in elke map probeert terug te zetten?
 
het is gelukt, de archiefmappen staan nu onder de andere mappen.
dank
 
Henkiebeej,

Importeren is in mijn ogen wat anders, dan puur het PST bestand koppelen. Beide wegen kunnen, echter bij die van mij vermeng je het niet terug je mailbox in. Je archiveert niet voor niets. Mocht ik het fout hebben, zou ik dat best willen weten.
 
ik snap het niet helemaal meer, maar dat zal wel aan mij liggen. ik kan nu in ieder geval snel bij gearchiveerde bestanden (en krijg hopelijk niet meer boodschap dat de mappen vol zijn: heb het op autoarchiveren gezet)?
dank voor je hulp!
 
Nee, dat geef ik niet aan. Ik gaf aan, dat ik het dan best zou willen weten als ik het fout heb. Uiteraard dan wel onderbouwd. Mogelijk kan ik het op mijn werk nog gebruiken.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan