outlook2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
2.256
het gebeurt mij steeds vaker.
als ik een bericht maak en op de verzendtoets druk wordt het bericht niet verzonden maar komt het terecht in Postvak UIT onder het kopje Datum geen. Daar blijft het staan, ook als ik het bericht (herhaaldelijk) nog eens oproep en daarna op de verzendknop druk.
ik zie daar een grote lijst.
wat is hier mis en hoe los ik dat op ?
 
Heb je rechtsonderin in Outlook misschien een geel uitroepteken staan als je hem probeert te verzenden?
Zo ja, kan je daar eens op klikken, dan komt er een foutmelding tevoorschijn.
 
het gebeurt mij steeds vaker.
als ik een bericht maak en op de verzendtoets druk wordt het bericht niet verzonden maar komt het terecht in Postvak UIT onder het kopje Datum geen. Daar blijft het staan, ook als ik het bericht (herhaaldelijk) nog eens oproep en daarna op de verzendknop druk.
ik zie daar een grote lijst.
wat is hier mis en hoe los ik dat op ?

Dat gebeurt bij mij ook af en toe. Ook komt het voor dat als de pc is opgestart en ik Outlook open, dat er diagonale strepen over het beeldscherm verschijnen en het programma vastloopt.
Heb wel gezien dat de harde schijf voordat ik Outlook open flink in bedrijf is.

Probeer eens als de harde schijf rustig is of het euvel dan nog steeds voorkomt.
 
Dat gebeurt bij mij ook af en toe. Ook komt het voor dat als de pc is opgestart en ik Outlook open, dat er diagonale strepen over het beeldscherm verschijnen en het programma vastloopt.
Heb wel gezien dat de harde schijf voordat ik Outlook open flink in bedrijf is.

Probeer eens als de harde schijf rustig is of het euvel dan nog steeds voorkomt.

of het met een drukke hard disk te maken heeft: daar ben ik niet zeker van. andere berichten worden wel verzonden.
Bovendien: een bericht dat eenmaal 'geweigerd' is, blijft in de pc hangen, wordt niet verzonden op geen enkel later tijdstip,
 
of het met een drukke hard disk te maken heeft: daar ben ik niet zeker van. andere berichten worden wel verzonden.
Bovendien: een bericht dat eenmaal 'geweigerd' is, blijft in de pc hangen, wordt niet verzonden op geen enkel later tijdstip,


Misschien zou je Osirius kunnen installeren, een gratis Outlook back up programma. Je slaat de e-mails op en dan zou ik Outlook opnieuw installeren. Misschien is dit de oplossing?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan