Overflow melding rapport

Status
Niet open voor verdere reacties.

dummy1

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2011
Berichten
16
Beste mensen,

Ik heb een dagrapport gemaakt voor onze operators, waarin zij allerlei zaken kunnen registreren. Het invullen van het formulier (met subform) gaat allemaal prima. Van dit formulier wil ik ook een rapport maken die zij kunnen printen/versturen.
Voor een andere installatie had ik ook zo'n formulier en rapportage gemaakt en dat werkt daar prima. Nu heb ik wat velden toegevoegd en het invullen verloopt dus goed, echter zodra ik een rapport wil genereren geeft access iedere keer een "overflow" melding.
Wanneer ik veel velden verwijder, kan het rapport op een gegeven moment wel weer gegenereerd worden. Ik dacht dat het aan een (reken)veld o.i.d. zou liggen, echter maakt de selectie van het weglaten van velden niet uit.
Het lijkt er dus op dat het aantal velden een (verwerkings)beperking overschrijd. Heeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen om het rapport toch werkend te krijgen?:confused:
 
Zonder een voorbeeldje wordt het lastig meekijken. Je geeft zelf al aan dat het verwijderen van velden helpt; je zegt dan weer niet hoeveel velden je uiteindelijk gebruikt, en hebt verwijderd... misschien kom je inderdaad wel uit boven het aantal van 754 controls. Want dat is dus inclusief labels, knoppen etc.
 
opgelost

Hai Michel,

Het bestand had ik inderdaad niet toegevoegd.
Bij het prepareren van het bestand dat ik naar je wilde sturen, heb ik nog wat gegevens opgeschoond in tabellen, waarna ik het rapporrt nogmaals geactiveerd heb en toen bleek het opgelost. We werken nog met access 2003, misschien moeten we naar een nieuwere versie. Dank in ieder geval voor je hulp, ik zal de call afmelden.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan