Overnemen gegevens en automatisch bijwerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Acinom

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jan 2010
Berichten
1
Ik wil een referentienummer bovenin een brief opnemen in de voettekst. Als ik dit nummer wijzig, wil ik dat het in de voettekst ook automatisch wijzigt. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg?
 
Ik zit met (ongeveer) dezelfde vraag. Ik heb een bestand met daarin een invul-veld welke een ref-veld heeft in de koptekst. Ik zou ook graag willen dat de inhoud van het ref-veld in de koptekst automatisch wordt aangepast wanneer de inhoud van het invul-veld veranderd.

Ik heb ergens gelezen dat het mogelijk is dat de Ref-velden automatisch aangepast worden wanneer de cursor het invul veld verlaat.

Ook zou ik graag willen dat de ref-velden een eigentekst opmaak hebben en deze ook behouden.

Hoop dat hier iemand een oplossing heeft.

Met vriendelijke groet,

Florian de Vries
 
Refvelden

Voor zover ik weet. Zet je eerst het refveld neer op de plek die je hebben en dan selecteer je hem. Dan kan je er volgens mij van alles met doen Vet Cursief ander lettertype groter of kleiner
 
REF velden

Zit met het zelfde probleem en heb op internet eigenlijk ook niet echt dingen hiervoor kunnen vinden. het lijkt mij inderdaad dat dit gewoon moet kunnen nu moet je rechtermuisknop op het REF veld doen voordat hij veranderd.

iemand mischien een idee wat de termen voor REF velden in het engels zijn dan kan ik daar ook op googlen.
 
Zit met het zelfde probleem en heb op internet eigenlijk ook niet echt dingen hiervoor kunnen vinden. het lijkt mij inderdaad dat dit gewoon moet kunnen nu moet je rechtermuisknop op het REF veld doen voordat hij veranderd.

iemand mischien een idee wat de termen voor REF velden in het engels zijn dan kan ik daar ook op googlen.

Iets van Reference field?! Of Reference Sheet?!
 
REF velden

Iets van Reference field?! Of Reference Sheet?!

Bedankt:thumb:

Het is me gelukt niet helemaal op de manier dat ik graag wou hebben. ik zal even een kleine handleiding maken van hoe ik het gedaan heb en even posten op de site.
 
REF velden Automatisch aanpassen

en hier is het dan de handleiding voor het automatisch aanpassen ven REF velden en gelijk ook hoe je het moet de velden die je er voor nodig hebt moet aanmaken.
Side Note: deze handleiding is gemaakt op een Windows XP OS en met MS Office Word 2003. ik kan niet garanderen dat het voor andere Office pakketen werkt.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan