pagina nummering

Status
Niet open voor verdere reacties.

rostie-rostelli

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2005
Berichten
229
Hallo,

Ik beschik over word 2007 Nederlandse versie, en ik had graag geweten hoe ik een pagina nummering kan instellen die begint te tellen op de 2de pagina, dus niet op de 1ste hoofdpagina, daar mag niets staan, ook geen 0.

Hartelijk dank,
Danny
 
Helaas heb ik de engelse versie, maar ik kan proberen het te vertalen:

Ga naar je eerste pagina, kies de tab "pagina indeling" (?). vervolgens het pijltje naar beneden bij "breaks" geen idee hoe dat vertaald is in Nederlands. "eindes"? Het ziet er uit als twee pagina's met een opening ertussen. 3de knop in de "pagina indeling box".

In het pull down menu kies "secties" -> sectie beginnen op de volgende pagina. Als je nu vervolgens naar de volgende pagina gaat en daar nummering aanmaakt zou het eerste blad daar niet onder moeten vallen
 
Ik heb een testje voor je gemaakt met een iets andere benadering. (wel in Word 2003, maar zou in 2007 ook moeten werken).
 

Bijlagen

  • PaginaNummeren.doc
    36,5 KB · Weergaven: 24
Zodra je paginanummering hebt toegevoegd, kun je bij Ontwerpen --> opties --> eerste pagina afwijkend een vinkje zetten. Hierdoor krijgt de eerste pagina geen nummer, maar wordt hij wel meegeteld in de nummering. Is dit wat je bedoeld?
 
Hallo iedereen,

Sorry voor de late reactie, maar ik ben er even niet geweest ! :cool: Bedankt voor de tips :thumb:ik heb dank zij jullie gevonden wat ik zocht.

Groetjes,
Danny
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan