Pc bedoeld voor gamen - budget 800-1200Euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

bensam11

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2014
Berichten
5
Ik zou graag een Samengestelde Game Pc kopen maar weet niet goed welke onderdelen ik nodig heb,

ik zou hem eventueel zelf in elkaar zetten als dat de prijs veel verlaagt (als dit niet te moeilijk is).

Ik zou toch wel een 12-16GB ram willen, ik sluit sowiezo 2 Schermen aan en doe aan multitasken.

Graag ook stil, moet niet superstil maar dat ik geen stofzuiger in mijn kamer heb zegmaar.

Toetsenbord/muis/monitor heb ik al, zou ook graag een Besturingsysteem hebben (Windows 8.1)

Alvast Bedankt!
 
Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Bij deze een voorzetje je geeft even niet welke games je wilt spelen, en ik zou het nog even bij 8 gig geheugen houden dus zou je daar nog wat kunnen besparen
 
Ik speel Minecraft, LoL en GTA V (Als ie uit komt)

En het Zelf- in elkaarzetten van een Pc, is dit moeilijk? (Heb nog nooit gedaan)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Met moed en beleif kom je een eind en anders moet je er 59 euro bij tellen maar het is te doen en anders helpen we je wel;)

en voor gta 5 zou de 970 niet misstaan denk ik
 
De verzendskosten zijn best duur (50EUR),
Hoeveel zou de prijs schelen als ik verlaag naar 8GB DDR?
 
Misschien kan de Grafische kaart wel iets minder, weet nog niet of ik zeer zeker GTA V op Pc koop aangezien ik deze al heb op mijn Ps4-Console.
 
Bedankt!

Ik zal zien wat ik doe ;) (Als ik hulp zal nodig hebben bij het in elkaar steken, zal ik terug op dit forum komen! :)
 
Hoi,

Misschien lezen we nog wel wat het geworden is al is het maar als check vooraf:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan