PC Crasht (zwart scherm) als ik 30 min een spel speel.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yorick1989

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2008
Berichten
293
Een vriend van mij heeft als hij ongeveer 30 minuten een spel speelt dat de computer geheel uitvalt/crashed! Ik denk zelf dat het door de warmte komt want ik heb hem met speedfast zijn temperatuur laten meten en daar kwam het volgende uit:
attachment.php

De processor en graphic card ventilators zijn schoon gemaakt. Ook zit er koelpasta op de gewone processor. Zou iemand kunnen weten wat ik nu nog kan doen om hem te helpen en wat het probleem zou kunnen zijn? (ook vraag ik me af wat Temp3 is in het speedfast programma, weet iemand wat dit betekend?)

MVG,
Yorick
 

Bijlagen

  • speedfan.JPG
    speedfan.JPG
    47,1 KB · Weergaven: 50
Geen idee waar temp3 vandaan komt maar als die waarde echt klopt dan heb je je probleem gevonden....

Ik zit meer aan de voeding te denken.
Wat voor voeding zit er in en heb je de mogelijkheid om deze te vervangen?
 
Geen idee waar temp3 vandaan komt maar als die waarde echt klopt dan heb je je probleem gevonden....

Ik zit meer aan de voeding te denken.
Wat voor voeding zit er in en heb je de mogelijkheid om deze te vervangen?

Voeding: (cooler master) 500W silent pro
Maar het spel (COD4) deed het eerst wel gewoon goed maar sinds een week crasht het dus na ongeveer een half uur!
 
Speedfan is lang niet altijd accuraat!

Beter is om pc wizard te gebruiken of de temps in het Bios te bekijken!
 
Speedfan is lang niet altijd accuraat!

Beter is om pc wizard te gebruiken of de temps in het Bios te bekijken!

in de bios kan hij alleen de temperatuur zien van zijn gewone cpu maar gpu is iets anders en ik denk dat het dat wel zou moeten zijn... zou de videokaart dan kapot moeten zijn? Of de ventilator ofzo... zou wel raar zijn als hij wel gewoon draait en stof er uit is...
 
En pc wizard?

Pc kan het spel ook aan?

Krijg je een bsod? Zo ja, wat staat daar in voor foutcode?
 
En pc wizard?

Pc kan het spel ook aan?

Krijg je een bsod? Zo ja, wat staat daar in voor foutcode?

Ik heb het hem gestuurd dat programma... het spel kon hij tot een week geleden wel gewoon aan. Maar bsod moet ik even kijken of hij dat krijgt... laat het je weten!
Bedankt voor het reageren iig :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan