pc game sammenstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

granitk7

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2012
Berichten
863
link
ik er eentje samengesteld ik wil alleen nog vragen of jullie misschien iets beters weten. ik twijfel bijvoorbeeld om het moederbord om dat ik daar het minst verstand van heb en de processor ik denk dat je ook een goedkopere kan kiezen en je toch de nieuwste games mee kan spelen.
 
Laatst bewerkt:
Bij mij doet hij het ook wel, maar omdat ik net gekeken heb (net zoals jij) naar die ander zijn lijstje gooit hij er gewoon een blue disk erbij bij mij. Dit zou niet het geval zijn met een directe link.
 
Als je je lijstje leeg maakt, en dan de link weer opent zie je dat hij alleen een wd disk toevoegt. Dus dit is zijn lijstje niet.
 
Hoi,


Niet gewoon gekopieerd dan?
 
Laatst bewerkt:
Dan zou hij alles verdubbelen als je de link opende, als je de link 3 keer achter elkaar opent zie je dat hij 4 wd disk's heeft.
 
... er is iets misgegaan ik ben nu de pagina kwijt dus ik moet even alles opnieuw gaan zoeken ik zet hem er straks in
 
Kzou een betere videokaart kopen, en een FX6300 ipv de 8320, de 8320 merk je alleen overduidelijk verschil in renderen en extreem multitasken
En als videokaart zou ik gaan voor een R9 270 (X kan, zit niet veel verschil tussen)
 
link

zoiets?

nog een vraagje ik heb niet echt ervaring met geluidskaarten wordt het geluid er ook echt veel beter voor ik heb al speakers dus?
 
Laatst bewerkt:
Sorry verklaar je nader want wordt het geluid er ook echt veel beter voor ik heb al speakers dus is niet echt begrijpelijk;)
 
Sorry verklaar je nader want wordt het geluid er ook echt veel beter voor ik heb al speakers dus is niet echt begrijpelijk;)

Voegt een geluidskaart iets toe aan het gamen?
ik heb al een geluidsinstallatie dus werkt de geluidskaart dan daarmee samen of zit dat los van elkaar?

sorry als het niet zo goed te begrijpen is kan het zelf ook moeilijk onder woorden brengen:eek:
 
Overduidelijk zorgt een geluidskaart voor een betere geluidservaring, vooral qua surround sound (5.1 en 7.1 etc.) (Voorbeeld, plugde mn headset bij een vriend van me in zn laptop, heeft een geluidskaart van 80 euro in zn laptop zonder dat hij het door had :p, en daar klonk het geluid uit mn stereo headset (razer electra) echt als een 7.1 headset ;))
Maar deze hoef je niet te kopen, welke ook goed is kan ik je niet zeggen, ik heb namelijk een geluidskaart ingebouwd in mn headset, deze gaat daarom ook via USB, een weet ook niet echt welke geluidskaart goed is :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan