Pc of Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jackoo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 nov 2011
Berichten
3
Hai,

Ik ben een beetje aan het zoeken voor een nieuwe PC en/of Laptop. Ik ben al aan het zoeken geweest op internet maar ik kan er niet heel goed uit komen wat het handigst is. Ik twijfel of ik een PC met scherm en goedkope Netbook wil of een goede Laptop. Ik heb een budget van +-1250. Ik wil graag een Laptop of Netbook voor school en dergelijke. Maar met wat krijg je meer voor je geld? Ik zou het liefst iets hebben waarop COD MW2, COD Blackops, Shogun 2: Total War en dergelijke goed of aardig goed op werken.

Budget: +-1250
Wat: Computer/netbook of Laptop
Waarvoor: School en middelmatig gamen

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
tsja, als je een goede laptop voor die games wil ga ik er vanuit dt je ook een degelijk scherm wil waardoor de laptop wat groter en zwaarder wordt...
persoonlijk zou ik een pc nemen met een aparte netbook.
 
Daar heb je gelijk in. Maar op wat voor PCs kom je uit voor +-800 euro? Gezien ik aan de netbook en scherm wel 400-500 kwijt ben lijkt me.
 
Je kunt kijken naar een set met een pc en een beeldscherm, maar je kunt ook allebei los kopen... ;)
je moet zelf even kijken wat je wil..
deze is momenteel in actie:
http://www.power4pc.be/webshop/desk...ced_gaming_pc_nvidia_edition_p4pagpc11nv.html
deze zal je games lekker laten draaien, maar je moet dan zelf windows 7 kopen :\
en voor de laptop en scherm, ik weet niet of jij een gevoel hebt voor hoeveel inch je wil (de lengte van het scherm)?
maar als je die niet hebt (zoals ik, ik heb geen gevoel van grootte als ik een inch zie :p) zal je ff een winkel in moeten lopen en ff rondkijken :)

Thomqa

ps Welkom op het forum :)

pps De prijzen van harde schijven zijn gestegen (soms met wel 100% (bv: €50 -> €100)) vanwege overstromingen in Azië :( daar zal je rekening mee moeten houden.
 
ik zou beter een laptop en een pc nemen heb je ze gelijk alle twee :p.

Ik gebruik zelf voor school gewoon een simpele laptop van 400euro gewoon voor presentaties temaken en word dingen en cod4 speel ik gewoon als beetje tijd over heb.

Groet,

jeffrey
 
met dat budget kun je beide kopen
een laptop voor school van ongv 500 euro en een game pc van ongeveer 700 euro
 
Bedankt iedereen voor de reacties. Nog een vraagje over een scherm. Zijn er nog noemenswaardige verschillen tussen schermen behalve pixel grootte, inch, en design?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan