PC Samen stellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pieter80

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2009
Berichten
23
Budget - 600 + 78 euro voor de windows vista home basic
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen
Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk
Assemblage Ja

Opties: -
Besturingssysteem - Windows Vista Home Basic
Andere software? -

Randapparatuur
-

Ik had al een eerder samengestelde pc door marsmannetje maar die is niet meer leverbaar.

Marsmannetje kom alstublieft mij helpen.

http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B206673%5D=1&product%5B198682%5D=1&product%5B97828%5D=1&product%5B43143%5D=1&product%5B63315%5D=1&product%5B101159%5D=1&product%5B190417%5D=1&product%5B63197%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B75337%5D=1

Groeten,

Pieter
 
Laatst bewerkt:
je kunt gelijkwaardige artikelen zoeken,. maar er mist ook een Cd/dvd/blu-ray drive :p

en een moederbord zie ik ook niet ertussen staan
 
Misschien lichtelijk offtopic. Maar 600 euro is toch wel aan de krappe kant voor een goede game pc.
 
Misschien lichtelijk offtopic. Maar 600 euro is toch wel aan de krappe kant voor een goede game pc.

Jah dat weet ik maar ik doe dit voor mijn broertje en hij is niet zo heel erg rijk en kan ook nog niet zelf geld verdienen. En het is 600 + 78 euro net ff aangepast omdat ik dat was vergeten.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik dacht laat ik i.p.v. commentaar te geven gewoon even een mooi systeempje voor je in elkaar zetten. En voor 600 heb je idd niet het beste van het beste, maar je kan wel weer even vooruit!

http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/94894

Alleen het moederbord had iets beter gekunt voor 30 euro meer. Hij is ongeveer hetzelfde als die je al had voorgesteld, alleen een andere voeding en dd3 geheugen i.p.v. ddr2 (ddr3 is beter)

Ook kun je wat meer games kwijt met 500 gb aan hdd

Je zou er ook nog een extra ventilatortje bij kunnen doen..
 
Laatst bewerkt:
dankje marsmannetje,

Die dvd kleur heb ik idd niet per kleur bekeken :eek:

marreh, die harde schijf is toch helemaal niet sneller? jij hebt 1 van 5400 rpm en die van mij was 7200 rpm. Kun je dat ook uitleggen?

enja.. dat werkgeheugen. hoe duurder hoe beter :) (meestal)
 
Laatst bewerkt:
hehe, kvond het zelf ook vreemd dat de f3 zo eco werd met zijn trage snelheden ;)

Pieter, kzou em bestellen als ik jouw was :thumb:
 
ik ben een beetje bang dat ie weer 3 weken wacht, waardoor we weer kunnen gaan aanpassen. (dat heeft hij namelijk al 2x eerder gedaan)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan