PC Samengesteld

Status
Niet open voor verdere reacties.

NL1994

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2010
Berichten
25
Hallo allemaal,

Ik heb een PC samengesteld, maar nu heb ik alleen de vraag als dit gaat werken.
Dit zijn de onderdelen:
Moederbord: ASRock G41C-GS
Processor: Intel Core 2 Duo E7400
Geheugen: Kingston ValueRAM - Geheugen - 4 GB : 2 x 2 GB - DIMM 240-pins - DDR3 1066 MHz / PC3-8500 - CL7 - 1.5 V
Videokaart: XFX GeForce GT 240
Behuizing: HKC 4672GD - Microtowermodel - ATX - voeding 430 Watt - zwart - USB/Audio
Harde schijf: Samsung SpinPoint F1 Desktop Class HD322HJ
DVD: LG GH22NS40 Super Multi
Netwerk: Eminent EM4557 wDESK300
OS Windows 7 Home Premium 64-bit

Als ik dit allemaal zou kopen, heb ik dan alle onderdelen en zal alles goed werken?
En als het werkt, kan ik er dan ook nog een leuke game op doen(zoals need for speed shift)?

Alvast bedankt!:thumb:
 
Niet bestellen.

Voeding en kast zijn zeer slecht
Oud moederbord die ddr2+ddr3 geheugen ondersteund. terwijl je ddr3 geheugen erin wilt stoppen. Waarom niet gelijk een ddr3 bord?

Je hebt een systeem gekozen gebaseerd op het intel 755 Socket. Dat is al een verouderd socket waar geen nieuwe processors meer voor uitkomen.

Je kunt beter nog even wat informatie gaan verzamelen bijvoorbeeld op hardware.info en dan iets nieuws gaan samenstellen met een processor die op een amd3 of intel 1156 socket past.
Of je leest even een van de eerste topic's van Aankoop nieuw systeem / Upgraden door en zet de antwoorden op die vragen hier neer en dan kunnen we je helpen.
suc6:thumb:
 
Het is allemaal al inderdaad verouderd, maar de prijs is ook redelijk daardoor.
Alles bij elkaar kost het ongeveer €500,- en als ik dan een bijv need for speed shift kan draaien ben ik tevreden.

Maar als jullie een beter systeem voor mij kunnen regelen, zal het al helemaal mooi zijn.
Butget: €500-600
Doel: Need for Speed Shift kunnen spelen en Battlefield bad company 2(hoeft niet op max. resolutie te kunnen)
Stilte: Maakt niet uit, niet belangrijk
Assemblage: Ga ik zelf doen
 
Ik heb een windows XP DVD, maar wil graag Windows 7
 
Laatst bewerkt:
Je kan zowiezo 20,- pakken op een ander moederbord.
Tevens had je een uATX gekozen.

bv deze van MSI met AMD 770 chipset.
http://azerty.nl/producten/product_...gabit-ethernet-high-definition-audio-8-k.html

Besparen op de rest is zonde. aan dit soort systeem zat ik ook te denken voor deze prijsklasse


Dus het systeem hier boven genoemd is perfect in de prijsklasse.

Je kunt eventueel om meer geld te besparen ook een 5750 pakken.
Deze heb je vanaf 98,- dat bespaard ook weer 30 + euro.
Deze kaart is wel langzamer als de 5770.
Maar nog aardig om mee te gamen (vergelijkbaar met een 8800GT/9800GT)
 
Ik heb toch nog een vraagje: Als ik het systeem van dirkie00 zal kopen, heb ik dan de hele set compleet(alle kabels die nodig zijn, koelpasta enz.)?
 
Laatst bewerkt:
je krijgt de standaard koeler van AMD bij de processor. Daar zit al een laagje koelpasta op.
Bij het moederbord worden dacht ik 2 sata kabeltjes geleverd. Voor de rest heb je alleen nog maar voedingskabels nodig en die zitten aan de voeding vast.
Dus alles om hem aan de praat te krijgen zit erbij:p
 
dus je neem dat moederbord die mukkel aanraad?

en als je nog ergens vragen over hebt kun je ze altijd hier stellen voor of na het bestellen
 
Ik heb nog niks gekocht, slaap er nog even een nacht over en dan beslis ik denk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan