Pc start niet op na nieuwe onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Diamond

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2001
Berichten
684
Hoi,

Vd week een nieuwe mobo, cpu, geheugen en videokaart gekocht alleen me pc start niet op. Hij gaat wel aan alleen hij komt niet verder dan het eerste scherm "press del to enter setup, press TAB for bios message" Geen van beide knoppen werkt, naar mijn weten loopt hij vast. Ook me toetsenbord werkt vervolgens na 1 minuutje niet meer want me lampjes doen het niet meer zodra ik op caps lock oid druk. Zodra ik hem eruit plug en er weer in dan weer wel voor 2 minuten hooguit. :confused:

Weet iemand het probleem, ik snap er echt niets van, naar mijn weten zit alles goed.
Soms als ik net de pc aanzet en ik druk gelijk op tab dan gaat hij naar het volgende scherm maar daar houd het dan bij op. Me processor en geheugen leest hij, er staan verder geen bijzondere dingen behalve press del to enter setup presst alt f2 to bla bla maar dat gaat dus niet. Het lijkt erop dat hij na ong 20 sec vastloopt!

-Intel core 2 duo E6750
-P35 Mobo Asus P5K
-2 gig kingston hyper x geheugen.
-PCIe Nvidia Geforce 880GTS 320 MB

Weet iemand wat het probleem is?
Bedankt
 
Hoi

Ik zie dat je er geen nieuwe harde schijf in heb gedaan, dus ga ik er vanuit je je oude hd erin hebt gezet. Wat voor hd heb je een sata of een ide? Als je een kompleet nieuw systeem hebt (moederbord en dergelijke) dan moet je sowieso je hd formateeren en windows er opnieuw opzetten.
 
Hoi bedankt voor je reactie. Heb het er niet bij vermeld maar er zit een nieuwe hd van 500 gig S-ATA in. Ik snap wat je bedoel maar dat is het probleem niet. Heb alles al geprobeerd, ik ga uit van een moederbordprobleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan