Pc start soms niet op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

amd

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2001
Berichten
93
Als ik de pc opzet start hij soms niet op(normaal begint dan de harde schijf te reutelenen de lampjes te flikkeren,maar dan doet hij niets),dan moet ik hem met de knop terug afzetten en nadien terug opzetten en dan start hij wel op.

Aan wat zou dit kunnen liggen,de laatste dagen heb ik er dikwijls problemen mee.
 
Hoor je nog piepjes en/of krijg je nog iets in beeld.
 
Neen,ik hoor dan geen piepjes,enkel het groene lampje van de pc brand,maar het oranje lampje dat normaal flikkerd als de pc opstart doet dan niets.
Als ik het scherm opzet krijg ik No-signal.

Maar als ik de pc afzet en terug opzet start hij wel op.Toch iets dat dan niet normaal is maar wat?
 
Waarschijnlijk wordt je voeding niet geactiveerd door je moederbord . Kun je de gegevens van je PC geven ?
 
Amd athlon mmx 3D now 654 mhz.
384 MB Ram
Win.2000 Pro.

Moet je nog meer weten??

De pc is zo'n 4 jaar oud nooit problemen mee gehad.
 
De mijne was 4.5 jaar oud en begon ook zo tot hij op een dag helemaal niet meer opstarte. Moederbord overleden.
 
Geplaatst door amd
Amd athlon mmx 3D now 654 mhz.
384 MB Ram
Win.2000 Pro.

Moet je nog meer weten??

De pc is zo'n 4 jaar oud nooit problemen mee gehad.



Ik heb hier nog meer gegevens.

MSI K7pro mainboard
amd athlon 650 mhz
384 Sdram pc 133

Ati rage 3D 8mb Agp
3''5FDD 1.44Mb
HDD Quantum Fireball Lm 15 Gb 7200 RPM
Aopen 48-speed cd-rom
Terratec 128 I soundcard
Aopen HX45 miditower ATX 230W

Kun je hier mee verder?
 
ik heb dat probleem ook wel eens, dan gaat ie gewoon aan, maar dan start hij niet op
 
Als het moederbord bijna stuk is ,zou je die dan nog kunnen kopen,omdat het nu allemaal met ddr ram is enzo, en de mijne nog met sdram en kan de processor amd athlon 650 mhz dan nog dienen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan