PDF formulieren INVULLEN

Status
Niet open voor verdere reacties.

domme234

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2004
Berichten
51
Hallo,

Tegenwoordig kan je van heleboel websites bijv: van de Belastingdienst, je Gemeente, Uitkeringinstanties, Banken, Verzekeringen, enz allemaal formulieren downloaden om die dan gelijk te kunnen invullen, en dan zo snel mogelijk terug te sturen.
Bijna al die formulieren zijn vaak een PDF- bestand.
Als je Adobe Reader of zo'n PDF bestand als formulier opent, kan je dat formulier ook gewoon met de Computer invullen.

Mijn vraag is: "Hoe stel je Adobe Reader nou in, om als je voortaan zo'n formulier in PDF
bestand hebt geopend dat ook gelijk dan kan invullen"???
Als je bijvoorbeeld 1 of 2 keer met de linkermuisknop op de balk bij NAAM: hebt geklikt?
Want zo'n formulier met de computer invullen ziet er altijd even wat netter uit als met een schriftelijk handschrift.
En het is voor degene naar wie het moet "ALTIJD duidelijk te lezen"!!!!
En je hebt voor je eigen administratie, zelf altijd een KOPIE ERVAN!!!
 
Hoe verberg je de websites achter die ondergestreepte woorden???
Zoals jij deed met zoiets.
 
In Reageer op vraag klikken op het groene wereld bolletje en dan de link daar invullen en enteren. Daarna krijg je de cursor tussen 2 ][ 's te zien. daar tik je het woord dat je wilt laten zien ipv de link.
 
zo dus :) tussen die 2 ][ staat de link als blauwe regel die kan je gelijk overtikken met het woord dat je daar wilt hebben
 
Laatst bewerkt:
Wat ik bedoelde heb ik aangepast na het antwoord van jou als wat?

Daar kan je op de website klikken wat ik bedoel.
 
Dit is een HEEL HANDIG EN KLEIN programmatje om te hebben, als je het goed hebt bekeken.
 
Ik zie het !!!! Ik zal het gelijk bij de handige software zetten :) :thumb:
 
Ah! Puppie had het al een tijd geleden in de handige software gezet ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan