pdf openen in access

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dom;)

Het quoten van hele berichten is overigens niet nodig.
 
Júist voor ouderen is de <Reageer op bericht> vele malen handiger dan de Quote knop; hij is vele malen groter, en mooi blauw :). En dan heb ik niet eens de voordelen van het tekstvak <Snel reageren> benoemd :D.
 
Oh zat ik weer in het Access draadje? Dan mag er natuurlijk maar 1 het laatste woord hebben..... Waar je "juist voor ouderen' vandaan haalt zal wel ergens staan wat ik niet gelezen heb. Sr is een oudere?
 
@VenA: Wat heb je toch een lange tenen.... En als je de berichten van BartSr wat vaker zou lezen, dan had je geweten dat hij inderdaad op een 'rijpere' leeftijd is. En ook nog met enige fysieke handicaps worstelt. Maar jij bent dus nog in de leeftijd dat je het liever op de man speelt. Prima joh.
 
Ik voel weer een rondje koffie aankomen, weliswaar met 1,5 meter tussenruimte, maar toch. Gaat me een hoop geld kosten op deze manier :)
Wat ik wil zeggen, laten we toch eens wat gezelliger naar elkaar toe zijn. Weinig moeite, groot plezier. Zo dat was mijn preek weer voor vandaag :)
 
@tardis: Ach knulletje toch..... waar bemoei je je toch steeds mee? Geef eens een keer hulp op een vraag in plaats van de heilige te spelen.
 
Je zou ook voor de verandering, als je tenminste ballen hebt, eens je excuses aan kunnen bieden.Tardis
Ach knulletje toch..... waar bemoei je je toch steeds mee? Geef eens een keer hulp op een vraag in plaats van de heilige te spelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan