pdf word

Vrits

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2013
Berichten
117
Besturingssysteem
WINDOWS 10
Office versie
Prof. plus 2021
Omzetten pdf naar word werkt niet comfortabel. Is er een mogelijkheid pdf's tekstueel te wijzigen zonder een duur abo bij adobe te moeten afsluiten. ( ik heb het namelijk niet al te vaak nodig)
 
Omzetten pdf naar word werkt niet comfortabel.
Daar kan ik mij niets bij voorstellen, maar ik begin maar met het aanbevelen van een betere stoel :). Of, wellicht een betere optie, je legt uit wat je nu echt bedoelt.
 
Als ik een pdf converteer naar word wordt de indeling niet aangehouden en staan de regels schots en scheef. ( ik heb een andere stoel geprobeerd naar helaas hetzelfde resultaat :))
Vandaar dat ik op zoek ben naar een methode om binnen de pdf teksten te wijzigen zonder een duur abo bij adobe te nemen aangezien mijn gebruik zeer incidenteel zal zijn.
 
Kofax PowerPDF Standard.

PDF's rechtstreeks bewerken is eigenlijk geen optie. Een PDF is een eindresultaat, in feite een weergave van een document. Je hebt dus een tool nodig om er weer iets werkbaars van te maken. Als de standaard import van Word niet goed genoeg werkt dan zul je toch aan de betere tools moeten.

Afhankelijk van wat je wilt bereiken. Een pdf kun je ook met Notepad bewerken. Dus als het iets heel kleins is, kun je dat ook nog overwegen.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan