• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

percentage

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roberto76

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2015
Berichten
24
Beste leden

Ik heb een probleempje

Zou iemand willen kijken naar het percentage over de uren die ik gewerkt heb
ik heb met hemelvaart en pinksteren moeten werken
maar hemelvaart en tweede pinksterdag wordt niet gezien als 200%
en als ik na 21:00 werk is het 150%
net als in week 21 zou er bij 150% nog 2,5 uur erbij moeten zitten
en in week 23 zou er bij 150% 4,5 uur erbij moeten zitten
en 18 juni is zondag maar er wordt wel uren bij 100% en 125% en 130% gezet maar die horen daar eigenlijk niet

zou daar iemand een oplossing voor weten

mijn dank zou heel groot zijn

Met vriendelijke groet
Robke
 
Volgens mij ben je het bestand vergeten te plaatsen. En verder is er voldoende op deze site te vinden over jouw vraag.
 
Heb het vlug even bekeken.
De formule voor de200% was aan een verkeerde kolom van het blad Overzicht gelinkt.
Uren 150% is ook aangepast maar gaat nog in de fout op vrijdag zie 9 juni uren lopen door op zaterdag
18 juni is ook nog zo'n probleemgeval daar er uren doorlopen op maandag
Moet straks gaan werken maar zal proberen na het werk even verder te kijken.
 

Bijlagen

  • uren Robke 2017 (41).xlsx
    371,5 KB · Weergaven: 32
Laatst bewerkt:
Sorry
Even blijven hangen deze avond, en de wijsheid zit reeds dik in de kan:)
Ik heb de formule voor de kolom van zaterdag aangepast. Deze werkt nu enkel als de start datum op een zaterdag valt en geen feestdag is daardoor wordt het probleem van de vrijdagnacht reeds opgelost
Het probleem van zondag op maandag zal pas voor deze avond worden.
Ik heb dringend mijn bedje nodig en moet in de voormiddag met mijn pa boodschappen doen.
Wat ik wel niet snap is waarom je in kolom R nog eens de uren berekent. deze staan toch reeds in kolom H?
 

Bijlagen

  • uren Robke 2017 (41) test.xlsx
    371,3 KB · Weergaven: 23
In geel gemarkeerde cellen zijn de formules aangepast (en of vereenvoudigd)
Ik snap nog steeds niet waarom ik kolom R nog eens de uren worden gerekend en waarom er geen pauze moet worden vermindert in cel R37
 

Bijlagen

  • uren Robke 2017 (41) test 1.xlsx
    372,1 KB · Weergaven: 36
Robke,
Dit zal de laatste keer worden dat ik nog reageer.
Gezien je de gewoonte hebt om niet te antwoorden als er een oplossing wordt aangeboden.
Ik heb even naar de topics gekeken en er staan er nog diverse waar er geen antwoord was van U
Dit vind ik redelijk onbeschoft.
 
Sorry dat ik nog niet regerageerd heb ik heb afgelopen dagen druk gehad maar het was helemaal top en hartstikke bedankt hiervoor nogmaals
 
Bedankt voor de terugmelding.
Het doet altijd deugd als er een antwoord komt.
Anders blijven we in het ongewisse of het antwoord voldoet of niet.
Immers we steken er wat vrije tijd in om een oplossing aan te bieden.
Als de oplossing goed is voor u kan je dan ook even de vraag als opgelost plaatsen?
Dit kan je zo doen
Rechts onderaan je eerste posting (dus rechts onderaan posting #1) kun je ook de vraag de status opgelost aangeven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan