plaats van handtekening en attachments

Audass

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2014
Berichten
392
Besturingssysteem
MacIos
Goedemorgen

Beschrijving van het probleem

men onvangt een mail in het Mailprogramma van Mac . Die ontvangen email wordt via reply beantwoord en het antwoord wordt beeindigd met een handtekening of er wordt een attachment bijgevoegd. Beiden gaan onder de ontvangen mail staan. Is het mogelijk de handtekening direct te plaatsen onder de tekst van mijn antwoord aub ?Eventueel ook de bijlage ??

Met dank en groeten

Audass
 
Ja dat kan, sterker nog: dat is de standaard instelling. Bij jou is dat dan blijkbaar een keer veranderd.
Klik op <Mail>, <Voorkeurken> en klik dan op het tabblad <Handtekeningen>. Kies daar de gewenste handtekening. Als het goed is, zou daar het vinkje <Plaats handtekening boven geciteerde tekst> actief moeten zijn, maar dat is bij jou waarschijnlijk dus niet aangevinkt.
 
Dank u hartelijk; uw oplossing wordt onmiddellik uitgetest. Maar is er ergens een dergelijke aanpassing voor attachments aub ?
 
Daar heb ik niet naar gekeken. Attachments worden dacht ik niet op een standaard plek neergezet; hangt wellicht ook af van het format dat je in de mail gebruikt. Ik gebruik zelf Outlook, en daar wordt de bijlage sowieso nooit in de tekst gezet, maar in een bijlagebalk onder de adressen. Dus dan maakt het niet uit. Tenzij je platte tekst gebruikt, dan zie je de bijlage in de tekst staan.
En het hangt dan weer van de ontvanger af hoe die de mail en bijlage te zien krijgt, daar heb jij toch geen invloed op.
 
Ik gebruik Mail van apple. Ik denk dat Gmail doet zoals Outlook
Jammer dat het;contact met apple support zo moeilijk is
Fijne dag Audass
 
Ik gebruik op de iMac ook Mail van Apple, vandaar dat ik e.e.a. voor je kon uitzoeken. (Da's ook de nog de enige reden dat ik het kreng niet het raam uit heb geflikkerd :))
 
zoo ontevreden over aple ? Op welk gebied aub ?
Mvg

Audass
 
Apple trekt het bloed onder je nagels vandaan af en toe :). Met name in het bestandsbeheer (de Finder is zó'n achteruitgang t.o.v. Windows Verkenner), en je wilt niet weten hoeveel bestanden ik ben 'kwijtgeraakt' in GarageBand. Opgeslagen, maar vervolgens nergens meer te vinden.

En breek me de bek niet open over iOS (maakt niet uit welke versie). Met enige regelmaat moet ik Safari opnieuw opstarten waarbij ik alle geopende pagina's kwijt ben. Dat overkomt me met FireFox en Edge dus nooit. En multitasken, is een aanfluiting. Als ik op de iPhone een teletekst pagina open heb staan, even naar de mail switch en dan weer terug naar Teletekst, staat-ie weer op 101. Da's geen multitasken, da's gebruikertje pesten!

En zo kan ik nog wel even doorgaan, met al die kleine etterende dingetjes. Overigens kan ik nog veel minder uit de voeten met een Android telefoon, dus die heb ik dan ook niet. Je wilt immers toch kunnen bellen :).
 
Ja een hele resem. Ik ben niet zo vaardig als jij maar vele van de punten die u storen ondervind ik niet. Uw commentaar over multitasken is interessant omdat ik daar ook niet goed mee weg kan , terwijl mijn zoon er meespeelt.Moest hij het niet zo druk hebben als gynaecoloog zou ik u met hem in contact brengen.
 
Gevonden maar nog niet getest

When you move your mouse over the middle of the email a menu appears where you can save the attachment or reply to the email. I use this trick all the time.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan