• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

planning maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

peerke2812

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2009
Berichten
53
goedemorgen Allen,


ik ben een planning aan het maken,nu wil ik het mooi in een raster laten vormgeven met VWO
ik heb een opzetje gemaakt met een tijdvenster en een sectie.
als ik een sectie bv 2 tot en met 10 invul met een tijd van 07:00 tot 16:00 moet dit te zien zijn in het raster.
nu heb ik al van alles geprobeerd maar ik kom er niet uit.
ik hoop dat jullie knappe koppen een oplossing hebben.
alvast bedankt.

grt
pieter
 

Bijlagen

  • peerke.xlsx
    12,4 KB · Weergaven: 53
Bedoel je zoiets?

Het is mij nl niet geheel duidelijk wat je dan met de tijd wilt?
 

Bijlagen

  • peerke_1.xlsx
    15 KB · Weergaven: 29
hoi popipipo,

de sectie heb je goed gedaan,maar wat ik wil is dat als ik bv van 07:00 - 16:00 uur werk in sectie 2 tot 10 dat dan alle rijen van 2 tot 10 een kleur hebbenen tevens de tijd die ik werk dat die ook die kleur krijgen.

grt

pieter :thumb: :thumb:
 
Kun je in het bestandje handmatig ingeven hoe je het dan gekleurd wilt hebben want ik begrijp het helaas niet.
 
hoi popipipo,

ik leg het misschien niet zo duidelijk uit.
nu heb je de VWO verticaal,maar wat ik eigelijk bedoel is horizontaal,zo krijg je te zien in VWO hoe lang hij werkt en welke gangen hij miet bijhouden.


grt

pieter
 
hoi popipipo,

met het voorbeeldbestandje word het wel duidelijk.

grt
pieter
 

Bijlagen

  • peerke.xlsx
    16,1 KB · Weergaven: 65
Ok nu is het duidelijker.
Toch nog even een vraag

Cel C9 staat 9
Cel D9 staat 12
Deze waarden overlappen cellen C7 tm D8

Hoe wil je dat dan hebben???
 
hoi popipipo,

deze cellen mogen elkaar overlappen,misschien dat ik ze dan met VWO een ander kleurtje kan geven.

grt

pieter :thumb: :thumb:
 
Als de cellen overlappen is de duidelijkheid echt weg, je ziet dan absoluut niet wat je wilt zien.
Als alles overlapt dan zie je de helft niet meer.

Werk je handmatig voorbeeldje zelf maar eens uit dan zie je wat ik bedoel.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou het niet weten.
Omdat het voor mij absoluut onduidelijk is wat al de getallen betekenen en wat je nu eigenlijk in de praktijk mee wilt bereiken.
 
ik wil er mee bereiken dat een aantal mensen in een sectie werken met een tijd erbij zodat ik weet dat ik geen sectie heb overgeslaan.

grt

pieter
 
het is ook niet erg dat de cellen met VWO elkaar overlappen,daar hoop ik nog iets op te verzinnen.

grt

pieter :thumb: :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan