ukkietje1
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 mei 2010
- Berichten
- 158
Hallo,
Ik heb een klein bedrijfsnetwerk uitgebreid met 2 computers nu heb ik altijd mijn email in Outlook geopend op de ene computer. Nu heb ik het voor elkaar gekregen om ook op de andere computer de email werkende te krijgen, nu wil ik alleen graag dat als ik het op de ene heb 'gelezen' het ook bij de andere pc op 'gelezen' komt te staan.
Ik heb hier al wat informatie over gelezen dat ik hiervoor een IMAP adres moet hebben?
Kan iemand mij hier mee duidelijkheid over geven?
Mvg,
Sander
Ik heb een klein bedrijfsnetwerk uitgebreid met 2 computers nu heb ik altijd mijn email in Outlook geopend op de ene computer. Nu heb ik het voor elkaar gekregen om ook op de andere computer de email werkende te krijgen, nu wil ik alleen graag dat als ik het op de ene heb 'gelezen' het ook bij de andere pc op 'gelezen' komt te staan.
Ik heb hier al wat informatie over gelezen dat ik hiervoor een IMAP adres moet hebben?
Kan iemand mij hier mee duidelijkheid over geven?
Mvg,
Sander