Postvak IN opent maar deels

Status
Niet open voor verdere reacties.

modstar

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2004
Berichten
40
Hallo allemaal,
Ik zit met een klein probleempje. Als ik mijn mail probeer te checken via Outlook Express (Office2000), lukt dat niet. Als ik Outlook Express opstart, en op Postvak IN klik, blijft hij een tijdje hangen, met in de statusbalk "Bezig met het laden van map (72% voltooid)". Daarna komt de inbox ervoor, maar is de laatste("meest recente") email uit mei, wat helemaal niet kan. Volgens mij wil de inbox niet verder dan 72% geladen worden, en mis ik daardoor al die email. Er zitten op het moment (op 72% dus) precies 400 berichten in Postvak IN, toeval, of zou dat het misschien kunnen zijn, vol o.i.d.?
Wie helpt mij? Alvast bedankt! :thumb:
 
De 2GB limiet kan het niet zijn, laatste keer dat ik keek waren alle Outlook archief files bij elkaar nog geen 200mb.

Ik heb eventjes gegoogled, en een .dbx repair programma gedownload (.pst files zijn niet te vinden op de pc) en geprobeerd Postvak IN.dbx te 'recoveren'.
Vervolgens kreeg ik de volgende melding:

A hardware I/O error was reported while accessing C:\Documents and Settings\Thomas\Local Settings\Application Data\Identities\ {code} \Microsoft\Outlook Express\Postvak IN.dbx
 
Foutje van mij ;)
.pst File ext. is volgens mij pas vanaf 2003... dus dat kan wel kloppen.
Ik draai op Linux dus weet er niet veel (meer) van.
Maar een Hardware I/O :shocked:
Google eens op de error melding!
 
Even voor de duidelijkheid...

Als ik mijn mail probeer te checken via Outlook Express (Office2000),
Je gebruikt OF Outlook Express OF Outlook uit het Office Pakket. Maar je verhaal loopt nu niet.
Dus welke gebruik je?

.DBX is een Outlook Express extensie en .PST een Outlook extensie (ook al in Office 2000 trouwens hoor, niet 2003).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan