Poweriso wil niet branden ivm een te groot bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

noxel

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2007
Berichten
72
hoi,
ik heb een vraag over poweriso, ik heb een bestand van +- 5800 mb en die wil ik graag branden op dvd, het is weliswaar een spel en geen film. maar ik zit nu met het probleem dat een dvd maar 4700mb is, er zit wel een splitfunctie in poweriso en die lijkt ook te werken maar als ik dat dan heb gesplitst in 2 delen en dan klik ik opp branden dan geeft hij nog steeds aan dat het bestand te groot is, en geeft daarbij de orginele bestandsgrote aan, dus iemand een idee hoe ik dit toch op dvd kan krijgen?

groetjes noxel (maarten):thumb:
 
Hebje de betaalde versie van powerISO, want in de trailversie kan je volgens mij geen grotere bestanden dan een bepaald aantal branden e.d. ??

EDIT: sorry verkeerd gelezen, je kan het inderdaad op duallayer proberen, maar het feit is dat je helemaal NIET hoeft te branden.

Haal gewoon even Deamon tools Lite (3e van boven ;)) en dan installeer je de game via een virtuele schijf.

Suc6 :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Geen ervaring met poweriso, maar is een duallayer dvd geen optie?
 
deamon tools is geen optie want het is niet voor mijzelf, het bestand staat op mijn computer en moet naar een computer van een vriendin, maar ik heb inmiddels double layer schijven gehaald:D dus ga dat eerst even proberen:) in ieer geval bedankt voor jullie reacties tot nu toe:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan