powerpoint- tekst laten zien bij klik

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnens

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2007
Berichten
713
hallo,

Ik heb een ec presentatie,waarbij we een powerpoint hebben.

In de presentatie komen berekeningen enzo voor.
Nu leek het ons handig dat alle stukjes van de berekening 1 voor 1 komen, zodat het niet ineens als 1 lange formule tevoor schijn komt.

We zouden het ong. zo willen hebben.

*{€8,99} {x 6} {= 53,94 euro/dag } {x 30,5} {= 1645,17 euro/maand} alles wat tussen {} dit staat moet met 1 klik komen, maar het lijkt mij niet handig om per ding een appart tekstvak of wordard ding te doen

Is het mogelijk om de tekst 1voor1 te laten komen door een klik?
 
ik ben bang dat je dit op de "niet handige" manier moet doen, met aparte tekstvakken. voor zover ik weet is er geen andere mogelijkheid.

maar ik ben nog niet helemaal op de hoogte van alle functie's van powerpoint 2007(mits je die gebruikt) dus weet het niet 100% zeker.
 
ik ben bang dat je dit op de "niet handige" manier moet doen, met aparte tekstvakken. voor zover ik weet is er geen andere mogelijkheid.

maar ik ben nog niet helemaal op de hoogte van alle functie's van powerpoint 2007(mits je die gebruikt) dus weet het niet 100% zeker.

daar dacht ik zelf ook al aan, maar ja echt hanidg is dat niet:rolleyes:
 
als je beschikt over office 2007:
ga naar het tabblad 'animaties' ofzoiets (ik heb hier geen office voorhanden omdat ik op dit moment in tsjechie op uitwisseling ben) en klik daarop animaties voor je tekst. Selecteer een deel dat je met klikken wilt laten zien en klik dan op animatie (rechtse balk dacht ik) en klik in op invoegen en kies daar je manier van het invoegen van je tekst.
 
als je beschikt over office 2007:
ga naar het tabblad 'animaties' ofzoiets (ik heb hier geen office voorhanden omdat ik op dit moment in tsjechie op uitwisseling ben) en klik daarop animaties voor je tekst. Selecteer een deel dat je met klikken wilt laten zien en klik dan op animatie (rechtse balk dacht ik) en klik in op invoegen en kies daar je manier van het invoegen van je tekst.

ik heb office 2007 ja,

maar bij animaties kan je het alleen maar voor tekstvakken en afbeeldingen enzo instellen, maar niet voor een bepaald stukje tekst:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan