Noel Prove
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 jul 2006
- Berichten
- 98
Hallo,
Ik heb een spreadsheet met 2 werkbladen: data en inventaris
In de data bewaar ik de gegevens van de kaarten die ik in mijn bezit heb,
via de criteria: kleur, set en blad.
Bedoeling is van in het werkblad inventaris alle kaarten die ik bezit aan te duiden
met de letter "X". Ik deed dit vroeger manueel, nu wou ik dit automatisch laten gebeuren.
Ik gebruik daarvoor de functie als in combinatie met en.
Ik heb de formule ingevoerd in rij 2, maar ze werkt enkel maar in 1 cel, niettemin er meerdere
cellen de gepaste criteria hebben, en ik kan niet vinden waarom. Misschien gebruik in niet de
gepaste functies hiervoor.
Kan iemand mij op de juiste weg helpen hiermee ?
Alvast bedankt
Ik heb een spreadsheet met 2 werkbladen: data en inventaris
In de data bewaar ik de gegevens van de kaarten die ik in mijn bezit heb,
via de criteria: kleur, set en blad.
Bedoeling is van in het werkblad inventaris alle kaarten die ik bezit aan te duiden
met de letter "X". Ik deed dit vroeger manueel, nu wou ik dit automatisch laten gebeuren.
Ik gebruik daarvoor de functie als in combinatie met en.
Ik heb de formule ingevoerd in rij 2, maar ze werkt enkel maar in 1 cel, niettemin er meerdere
cellen de gepaste criteria hebben, en ik kan niet vinden waarom. Misschien gebruik in niet de
gepaste functies hiervoor.
Kan iemand mij op de juiste weg helpen hiermee ?
Alvast bedankt