Probleem met macromedia flash player

Status
Niet open voor verdere reacties.

pdewildt15

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2004
Berichten
12
Sinds kort heb ik een probleem met de weergave van flash op internetpagina's. Ik krijg namelijk de volgende melding: "Voor deze site heeft u de Macromedia Flash plugin versie 6 (of hoger) nodig".
Ik heb al meerdere malen deze nieuwste plugin geïnstalleerd, iets van 8.0.2.14, maar hij doet het dus nog steeds niet.
Ook heb ik al hitmanpro gedeïnstalleerd en geprobeerd of het wel werkt in firefox. Geen van beide gaf echter een positief resultaat.
Weet iemand hier misschien waar het aan kan liggen, want het is echt heel vervelend. Alvast bedankt voor de moeite!!
 
Had hetzelfde probleen op een compje van iemand, die draaide regelmatig Ccleaner, waarbij was aangegeven dat hij flash moest verwijderen, na lang zoeken achter gekomen.

Eerst alle verwijzingen uit het register gesloopt, na de optie in Ccleaner uitgeschakeld te hebben en Flash opnieuw te hebben geinstalleerd, werkt het prima.
 
Lange Pier zei:
Had hetzelfde probleen op een compje van iemand, die draaide regelmatig Ccleaner, waarbij was aangegeven dat hij flash moest verwijderen, na lang zoeken achter gekomen.

Eerst alle verwijzingen uit het register gesloopt, na de optie in Ccleaner uitgeschakeld te hebben en Flash opnieuw te hebben geinstalleerd, werkt het prima.


Okeej dat programma draai ik dus ook, maar hoe maak ik dat dan ongedaan. Ik heb na de installatie van flash geen Ccleaner meer gedraaid, dus het zou wel geïnstalleerd moeten zijn dan.
 
Het was een sugestie, als het niet werkt, staan hier ook nog enige tips, misschien heb je er wat aan.

Kijk ook eens bij je ActiveX elementen, wordt die van Flash wel toegelaten? eventueel te zien in de internet opties bij programma's en invoegingstoepassingen beheren.


PS, heb deze ook nog gevonden.
 
Laatst bewerkt:
Lange Pier zei:
Het was een sugestie, als het niet werkt, staan hier ook nog enige tips, misschien heb je er wat aan.

Kijk ook eens bij je ActiveX elementen, wordt die van Flash wel toegelaten? eventueel te zien in de internet opties bij programma's en invoegingstoepassingen beheren.


PS, heb deze ook nog gevonden.

Hartstikke bedankt, die flashrepair heeft het gefixt!:thumb:
 
pdewildt15 zei:
Hartstikke bedankt, die flashrepair heeft het gefixt!:thumb:

Het was dus een registratie probleem van die ocx file.
Opgelost? mooi, geef je het nog even aan?:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan