Probleem met nieuw PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
De offtopic berichten verwijderd. Houden we het wel leuk naar elkaar toe?
 
hmm vreemde zaak, je systeem voldoet meer dan aan de systeem eisen voor die games. Heb je het alleen bji games of heb je het bijvooobeeld ook als je een filmpje kijkt. en is het zo bij alle games die je speelt of heb je ook wel games die het gewoon prima doen?

gebruik je vista of gebruik je xp ?

nee ik heb alleen bij games.en filmpjes kijken doen prima.
de probleem is alleen als ik ga gamen. voorfilmpje speelt hij perfect (als ik de game opstart) maar als ik ga gamen dan loopt hij vast en de geluid gaat gwn door. en ik gebruik XP


@mrmusic
ik heb echt alleen maar 2 afstandsbusjes gekregen.
meer zit er niet in.
 
ja die heb ik in mijn handen.
alleen maar 2 stuks.

als het daar aan ligt, dan ga ik morgen direct 7 stuks bij kopen.
 
Afgezien even van het feit of het nu wel of niet de oorzaak is van je huidige probleem, die busjes MOET je sowieso plaatsen om (toekomstige) problemen, kortsluiting en beschadiging te voorkomen!!
 
Afgezien even van het feit of het nu wel of niet de oorzaak is van je huidige probleem, die busjes MOET je sowieso plaatsen om (toekomstige) problemen, kortsluiting en beschadiging te voorkomen!!

zo zie je maar dat vragen niet goed worden gelezen,als ik er niet op doorgegaan was was je nu niet zover:D
 
kan het zijn dat ik VIsta moet installen om goed te laten werken?
omdat de videokaart Directx 10 gebruikt .
 
Laatst bewerkt:
|Ik ben geen spellenmonster en heb daar dan ook helemaal geen verstand van, sterker nog mijn laatste spel wat ik gespeeld heb was nog uit het Dos tijdperk.
Ik ken daarom jouw spellen niet en hoe oud deze zijn.
Wat ik wel weet is dat sommige oude spellen niet met Dual-Core om kunnen gaan.
In dat geval zal je dus een stapje terug moeten.
Je kan het eens proberen via de taskmanager in te stellen dat het spel maar op 1 core draait.

Ctrl - Alt - Del en dan Processen. Klik nu met de rechtermuisklik op het process van het spel en ga naar affiniteit instellen. Haal nu het vinkje bij één CPU weg.
 
Zou ook onder XP moeten werken, dit is het verienummer van de nieuwste ForceWare drivers voor XP van je kaart: 163.71
 
Dit duidt toch echt op een probleem met de drivers van je videokaart.

Ik zou met Driver Cleaner http://downloads.guru3d.com/download.php?det=745 even alle drivers van je kaart verwijderen en helemaal opnieuw beginnen met de nieuwste drivers van het internet gehaald!

Maar nog even dit: realiseer je wel dat je, zolang je gewoon door blijft gaan ZONDER afstandsbusjes, je een groot risico loopt kortsluiting te krijgen en hardware-onderdelen onherstelbaar te beschadigen:rolleyes::rolleyes:
 
Dit duidt toch echt op een probleem met de drivers van je videokaart.

Ik zou met Driver Cleaner http://downloads.guru3d.com/download.php?det=745 even alle drivers van je kaart verwijderen en helemaal opnieuw beginnen met de nieuwste drivers van het internet gehaald!

Maar nog even dit: realiseer je wel dat je, zolang je gewoon door blijft gaan ZONDER afstandsbusjes, je een groot risico loopt kortsluiting te krijgen en hardware-onderdelen onherstelbaar te beschadigen:rolleyes::rolleyes:

ik zal zo snel mogelijk paar afstandsbusjes gaan kopen en weer bouwen.
en bedankt.

ik ga alle mijn videokaart drivers verwijderen en weer opnieuw installeren.
 
ik heb weer opnieuw geïnstalleerd maar hij doet nog steeds niet.

ik denk dat het aan de Videokaart zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan