probleem met openen Power point document Office2010 Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

TigerRndrs

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2011
Berichten
7
Goedenavond,
Ik heb een nieuwe PC met Windows 7 er op.
Office 2010 gedownload van Microsoft site en via programma's zie je alle programma's staan. Wanneer ik een PP document wil openen, hetzij in een directory op de C-schijf, hetzij als aanhangsel aan een email dan krijg ik een scherm voor me met een icoontje van PP van 1cm bij 1cm in het midden van het scherm.
Wanneer ik PP open via start en dan een PP-document ophaal wordt het document wel geopend.
Hoe kan het dat bij het dubbelklikken niets wordt geopend.
Als ik met de rechtermuis klik en dan selecteer: 'openen met' krijg ik wmv, adobe, word etc te zien maar geen PP. Wel Office2010 maar via die keuze kom ik niet bij PP. Wie helpt? Ik word er gallisch van.:(
 
:d Je moet dus met rechte kant van muis er op kliken en dan eigenschapen ...dan openen met ... en handmatig wijzigen... ALS je in jouw PC PP Viewer hebt die moet je dan wel zelf vinden, of nog extra instaleren ...
Of met jouw standard '' Microsoft Office PowerPoint '' openen ....
 
Laatst bewerkt:
Beste ROYONIX
Dit heb ik zo al gedaan. Zie mijn 1ste mail. PP wordt niet getoond als mogelijkheid om het document te openen. Dan heb je nog de mogelijkheid om te bladeren en te kijken waar het programma dan staan. Dan denk ik aan de map Microsoft Offfice maar daar staat weinig in en dus geen PP.
Hoe kan ik PP nou selecteren?"
Wat mij ook opviel is dat we tegenwoordig pps-bestanden hebben en geen ppt meer.
Als ik via START kijk, alle programma's - Microsoft office - Power point dan opent PP gewoon. Via bestanden kan ik dan een opgeslagen document openen dus het werkt wel allemaal alleen de directe link van de bijlage naar het openen met PP werkt niet.
 
:confused: Volgens mij dan heb je geen volledige Microsoft Office .... of je tijdens instalatie van M.O. aangepast geinstalleerd hebt, enige optie is dan dat je opnieuw Microsoft Office en volledig instaleert of als je geen behoefte op heb, instaleer maar gewoon dan DIT HIER ! :thumb:
 
Beste ROYONIX,

Na enig speurwerk ben ik erachter gekomen dat Power Point niet in de map Program Files zat maar in de map Program Files (X86).
Daarna kon ik met bladeren het goede pad aangeven en nu werkt het :thumb:
Evengoed bedankt voor de ondersteuning.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan