Probleem met samenvoegen (adreslijst bewerken)

Status
Niet open voor verdere reacties.

esther2

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2006
Berichten
19
hallo,

ik heb een hardnekkig probleem met het samenvoegen van een exceldoc met een worddoc. Het gaat mis bij stap 4, het bewerken van de adreslijst. Wanneer ik selecteer op en jaar en nr gaat het nog goed. Maar ik wil dat hij van die selectie ook nog een kolom meepakt die leeg is.
Dus bij records filteren ziet het er als volgt uit
als > veld nr > is gelijk aan >49
en > veld jaar > is gelijk aan >2007
en > veld brief > is gelijk aan > leeg

In eerste instantie laat hij het goed zien (bv 4 geselecteerde adressen) en vervolgens voegt hij bijna alle 1500 adressen samen.

Het excel bestand bestaat uit een adreslijst met meerdere gegevens met een autofilter.

Ligt het nu aan mij of foutje in Word?
 
esther,

ik selecteer op een gelijkaardige manier mijn adressen: er moet aan bepaalde voorwaarden voldaan zijn. ik werk echter met een hulpkolom in excel waar ik met een ALS-formule een 1 of een 0 zet.

steven
 
Criterium voor kolom 'brief' moet niet zijn: isgelijkaan leeg, maar 'isleeg' .... :rolleyes:
 
Ja ... ?
Dus ... opgelost?
Bij mij werkt het wél met het criterium 'isleeg' .....
Is de betreffende kolom wel in de matrix opgenomen (zeg maar: het benoemde bereik)?
 
nee nog niet opgelost. vraag is alleen niet urgent meer omdat ik het veld heb benoemd(waar ik voorheen selecteerde =leeg). Dan werkt de samenvoeging wel goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan