Probleem met weergave word

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berthombre

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2006
Berichten
102
Goeiemiddag,

Ik heb zonet een bestand geopend in word in de normale weergave. Ik heb er even over gedaan om dat terug op afdrukweergave te krijgen (wie kijkt nu links onder op zn scherm naar kleine knopjes :eek: ) maar als ik nu een nieuw leeg blad neem of een sjabloon blijft de instelling "normale weergave" terwijl ik de "afdrukweergave" wil als ik een doc open.

Zo was het altijd en bij iedereen die word gebruikt veronderstel ik


Bert
 
Sluit Word en start opnieuw.
Kies menu Beeld > Afdrukweergave.
Sluit Word en start het programma opnieuw.
Als het goed is wordt het nieuwe document nu direct in de afdrukweergave geopend.
Voor bestaande documenten:
Open het document.
Kies menu Beeld > Afdrukweergave
Druk op Ctrl-End en geef een Enter
Sluit het document en bij de vraag op wijzigingen op te slaan kiest u voor Ja.
 
Eff inbreken

Zeg @ Valijn :rolleyes:

weet je toevallig ook hoe ik die (stomme) "aan het werk balk" aan de zijkant wegkrijg bij het opstarten :eek:
daarna kan ik 'm wel wegklikken . . Maar :confused:
Kheb nu'n week ofice 2003 en ik baal al 4 dagen van dat stomme ding :mad:
 
Grappig, mij irriteerde dat ding ook van meet af aan .....

Menu: Extra > Opties; tabblad weergave.
en dan het vinkje wegklikken bij 'taakvenster starten'
KKK (klaar komt kees)

Grts
 
groeten aan kees

Morge

Ik weet niet hoe het met Kees afgelopen is :eek:
maar bij mij is het gelukt :thumb:
dat taakvenster dus :p
over de rest daar gaan niet op in want dan komen er sterretjes :rolleyes: en :rolleyes: piepjes :rolleyes:

bedankt en een :love: Prettig :love: Weekend :love:
 
Weergave Word

Hallo, ik las de vraag en ik dacht dat ik miss. deze vraag ook hier kon stellen omdat hij een beetje op hetzelfde neerkomt

Ik heb word 2003 en de "normale weergave" hiervan doet het bij mij niet. Ik krijg als normale weergave het hele beeldscherm onderhand gevuld met tekst. Terwijl het toch normaal is dat er aan weerzijden van die grijze hokken zitten?? die zitten er bij mij dus niet. het is heel irritant werken met zo'n groot onoverzichtelijk scherm. Ook komen er witregels tussen mijn tekst als ik op enter druk.

Kan iemand mij helpen?

ps. Alle andere weergaven zijn precies hetzelfde. Behalve de leesweergave etc, maar die zijn ook niet handig om een tekst mee te schrijven.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan