probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

vissers

Banned
Lid geworden
23 jan 2006
Berichten
113
Ik heb namelijk twee bestanden staan in een mapje ik heb ze allebeide uitgepakt met dat software RAR. En ik allebeide bestanden zijn uitgepakt, en nou heb een bestandje type bin als ik die probeert te openen met extract now lukt dat niet.

En de computer zegt dit kreeg ik als venster

C:/documents and Settings/eigenaar/bureaublad/nieuwemap (4)/Ahead.Nero.v7.0.Premium.Edition.*knip*. is geen geldig Win32-toepassing.

Wie kan mij helpen...?

Ik wil namelijk die bestand kunnen openen met dat programma.

Gr faried
 
Laatst bewerkt door een moderator:
2 bestandjes, BIN en CUE

Dat is een CD of DVD image. Die kun je branden, of je kunt het mounten met Daemon Tools.
 
Is wel beetje illegaal denk ik.

Als ik een reactie uit een ander topic lees, dan is er toch niks mis met mijn advies?

Wat eens onzin, dan heb jij de regels niet goed gelezen...

We mogen mensen niet helpen door het aanbieden van links naar cr@cks en $erials om zo een illegaal verkregen spel werkend te krijgen.

We mogen wel helpen als degene problemen met een spel heeft ook al is het een illegaal spel...

uit het volgende topic

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=263834
 
Nee met jouw advies niet, maar de TS vraagt onrechtstreeks hoe wij iets kunnen cracken: hij wil nero hebben, maar die is zeker gedownload(dat zie je aan de naam van het bestand)
 
Opzich heeft Skelle gelijk, maar Jippiejajee ook. We mogen helpen, zo als in dit geval het niet begrijpen of werkend krijgen van een BIN bestand. Aan de andere kant wordt er hier duidelijk aangegeven, dat het om een (illigaal) gedownloade Nero gaat.

Daarom sluit ik de topic toch, dit om te voorkomen dat er weer eens een eindeloze discussie onstaat.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan