problemen alcohol 120 drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Berichten
10.378
Bij het opstarten van alcohol 120 krijg ik de volgende melding: Het laden van alcohol 120 apparaat drivers is mislukt, ik vervolgens meerdere keren al geinstalleerd maar krijg steeds de zelfde melding???, wie heeft hier een oplossing voor.
 
Dat is met de Trial versie ,en welke drivers wordt om gevraagt?
 
Alcohol 12% v1,9.5.310...
Er staat niet bij welke drivers.
Ik zal hier de rest van de foutmelding er bij zetten. Emulatie opties en de standaard driver interface van alcohol 120% niet beschikbaar.
 
Ben bang dat je eerst alle verwijzingen naar Alcohol120% zal moeten verwijderen,ook in Register,en dan nieuw installeren.
 
die error 25002 had ik helemaal uitgevoerd en dacht dat hiermee opgelost was, dus niet.
 
Het probleem is als ik alcohol installeerd dan gaat alles goed tot dat ik alcohol opstart.
 
Eigenlijk ging ik er vanuit dat iemand anders het ook wel eens bij hand heeft gehad, maar is jammer nieuwmand op reageerd.
 
Laatst bewerkt:
Als ik er een trial versie opzet dat gaat dat wel goed, onbegrijpelijk, en als ik terug naar alcohol 120% dan moet ik mijn emial en wachwoord op geven, maar dat werkt niet en zegt dat ik een fout heeft gemaakt...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan