Problemen met installeren ProShow Gold

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jossetje

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2003
Berichten
12
Sinds kort heb ik het fotoprogramma ProShow Gold in mijn bezit ,maar het lukt maar niet om deze goed te kunnen installeren op mijn pc. Mijn besturingssysteem is Windows Professional . Zodra ik dit programma wil openen krijg ik in het scherm microsoft een foutmelding te zien in het programma exe.

Heeft iemand enig idee wat ik fout doe????
Vraag me af of het niet met mijn besturingssysteem te maken kan hebben omdat dit programma opgenomen is op een windows 98 besturingssysteem.


groetjes

Jossetje
 
ok dan zeg ik daar op download een nieuwe versie,
van www.photodex.com web site.
als je die echt gekocht heb kan je met de zelfde serie,
nummer registreren naar een full versie.
als je het niet heb gekocht moet je zelf ff **** doen.
maar mag niet zegen hoe :p

good luck
 
Geplaatst door virtuosa
ok dan zeg ik daar op download een nieuwe versie,
van www.photodex.com web site.
als je die echt gekocht heb kan je met de zelfde serie,
nummer registreren naar een full versie.
als je het niet heb gekocht moet je zelf ff **** doen.
maar mag niet zegen hoe :p

good luck

Het is gelukt om pro show pro op mijn pc te installeren (hartelijk dank voor je tip )
maar nu zit ik met het volgende probleem, heb een slide show gebrand via vcd om deze vervolgens via mijn dvd speler op de tv af te kunnen spelen, maar het vreemde is dat ik wel het beginlogo van proshow krijg te zien op mijn tv, maar daarna stopt hij en krijg ik de fotoshow niet te zien (heb ook pal aangevinkt) Weet jij misschien wat ik verkeerd doe???

mijn tweede vraag is :

krijg steeds mijn oude muziekje van een vorige show te horen als ik een nieuwe slide show heb gemaakt en kan vervolgens wel een nieuwe titel invoeren maar als ik hem afspeel hoor ik de oude, en krijg deze er niet uit
Wat kan ik doen???

en mijn laatste vraag is:

Hoe krijg ik permanent het beginlogo van proshow verwijderd??? hem deze wel uitgevinkt maar komt constant terug als ik een nieuwe show maak

Hopelijk kan je me helpen bij al deze vragen
Ben zeer benieuwd naar je antwoorden

met vriendelijke groet
 
ik gebruik zelf liever compupic pro dat is wat simpeler.
ik had ook dat eens geprobeerd maar werkte niet lekker.
probeer eens een demo van compupic te downen,
daar kan je dus ook je fotos op vcd zeten.
er is ook nog een bug in proshow die zou nog op gelost,
woorden binnen kort.

sorry voor laate reply maar ik ben niet altijd achter,
de pc lol :)


good luck
 
Problemen met Proshow Producer van Photodex

Beste mensen,

afgelopen week een trial versie gedownload van Photodex. Ik wil hier graag een dvd met foto's mee branden die ik op mijn plasmascherm (94cm) kan afdraaien.Tot het ogenblik dat ik een dvd wil maken gaat het goed. Zodra ik de snelkoppeling aanklik loopt het systeem vast en krijg ik (na opnieuw opstarten van Windows) een foutmelding dat er bestanden beschadigd zijn etc. etc. Het is dus de laatste versie, ik gebruik WinXP en heb al diverse keren opnieuw geïnstalleerd na uitschakeling van virus/firewall scanner en internet verbinding. Ik lees hierboven iets van een tip, kan iemand die mij geven? Heeft iemand anders dezelfde problemen? Is er anders een ander slideshow programma die zonder mijn foto's te vervormen een mooi resultaat geeft op mijn scherm?

Alvast bedankt voor de reacties!
Catmam
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan