Problemen met laden van pagina's terwijl ik wel internet verbinding heb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke dan heb ik nog een andere optie,

We gaan even de wireless instellingen optimaliseren Dit kunt u doen door het kanaal van uw router te veranderen.

Als eerste zullen we moeten checken welke kanalen al gebruikt zijn in uw regio.

gebruik daar dit programma voor:

http://www.nirsoft.net/utils/wirelessnetview.zip

hiermee scant u alle netwerken in de omgeving af op kanaal.

Daarna drukt u op de windows toets en tegelijkertijd op R
Nu open zich het venster ''uitvoeren'', typ hier ''cmd''(zonder de aanhalingstekens) en druk op enter.

Typ hier ''ipconfig/all'' en druk op enter

er verschijnen nu allemaal letters met zinnen waaronder Ip adres, en standaard gateway, en juist die laatste moeten we hebben.

schrijf de nummers op die hierachter staan. Meestal beginnende met 192.168.nogiets.nogiets

Vaak is dit 192.168.1.1 of 192.168.1.256

Zodra u deze cijfers weet zult u deze in uw webbrowser moeten intoetsen Om vervolgens op enter te drukken.

Hier zult u moeten inloggen met een gebruikersnaam en wachtwoord voor uw router, dit is voor de meeste routers van uw type:

ik heb dit even gekopieerd uit de manual van uw router.

The wireless router wil promt you to enter the user name of admin and the password. The default password is password

En als u de gateway niet veranderd heeft is deze toch standaard 192.168.1.1

hier kunt u de tips van de vorige gebruikers ook proberen en niet in de instellingen van uw draadloze ontvanger,:d

als u hier in bent kunt u een kanaal instellen die nog niet gebruikt is en ook een event. andere wachtwoord instellingen(deze zou ik als ik u was op wpa2psk zetten met AES als typering)

Indien u dit allemaal gedaan heeft kunt u ook de firmware van uw router updaten, dit wil wel eens een hoop problemen voorkomen. in de link vind u de firmware

kb.netgear.com/app/answers/detail/a_id/886/~/wpn824-firmware-version-v2.0.11

Ik hoop dat het hiermee opgelost is

Gr gast0171
 
Ik heb al hem al van channel veranderd alleen zonder eerst te checken welke er bij mij in de buurt gebruikt worden ook heb ik de beveiliging naar wpa2-psk[Aes]
Veranderd.
Zover ik weet kan ik van deze router de firmware niet updaten omdat er een firmware van UPC zelf op zit
 
Het probleem is slechts op 1 laptop.
De kans is groot dat deze een Wlan heeft die niet met deze router over weg kan of het zit in het besturingssysteem.

Hoe lang staat deze installatie er al op?
Heb je al eens opnieuw geïnstalleerd?

Leen eens Wlan van iemand ( usb ) en kijk eens of je dan ook nog uitval hebt.
Zo, ja zou ik eens opnieuw installeren.

Zet je laptop dichtbij de router , zodat je storende apparaten en afstand kan uitsluiten.
 
Ik zit altijd op zon 2 meter van de routers.
Ik heb deze laptop nu zon 3 jaar.
Weet niet hou ik het opnieuw moet installeren.
 
Ik lees net dit item even terug.
Ik ging ervanuit dat het probleem draadloos was.
Maar ook bekabeld heb je dit.

Dan zoek ik het toch in de software.
Welke browser gebruik je?
Al eens een andere geprobeerd?
Ben je helemaal bij met updates?

Als je bij bent met uypdates en het zich ook voor doet met andere browsers, kan je een opstartcd maken van een ande3r virusprogramma en hiermee je pc scannen.
Blijft het daarna nog een probleem, dan zou ik zeggen: opnieuw installeren.

Dan is het losse data extern saven ( usb of dvd of externe schijf ) en een image terugzetten.
Vervolgensvirusscanner erop en updaten.
 
Misschien ligt het aan je firewall?
 
Ik heb wel verbinding maar kan geen pagina laden ik heb dit probleem bij Firefox, Explorer en chrome
Virusscanner heb ik avast en firewall weet ik niet.
Er staat nu ook mbam op maar dat dacht iemand dat dat een oplossing zou zijn maar voor dat mbam erop stond had ik het probleem ook al.
Windows is helemaal uptodate een ik heb via acer mijn drivers geïnstalleerd.
Ik heb af en toe dagen erbij dat internet wel normaal doet maar dat is dan maar voor een paar uur.
Zoals nu bv heb ik het probleem ff niet
 
Laatst bewerkt:
Heb je ook problemen bij Internet Explorer?
 
Maak maar eens een opstartcd en start je pc hiermee op en scan!
 
Lees je wel goed wat er gepost wordt?
Ik plaats een link.
Daarin staan alle voorbeelden en verder uitwerking.

Succes verder. Voor mij houdt het hierop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan