Problemen met TuneUp Utilities 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Girly

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2006
Berichten
33
Hoi,

Ik heb al enige tijd tune up op mijn computer staan heeft altijd goed gewerkt, totdat ik een update had en hem niet meer opent en telkens als ik mijn computer opnieuw opstart dan krijg ik een foutmeldig:
Deze toepassing kan niet worden gestart omdat DEC.bpl niet kan worden gevonden.
Heb al geprobeerd om tune up opnieuw te instaleren maar helpt niet... Wie kan mij helpen met dit probleem op te lossen.

Alvast bedankt
 
Reactie

Bestandsversie: 6.0.1256.248, het staat er inderdaad niet tussen, maar nu hoe kan je dit weer toevoegen zodat het wel werkt
 
Je kunt het proberen, ik gebruik ook Tuneup Ulillities en dezelfde versie.
Ik wil mijn bestand ingepakt wel naar je mailen, stuur me ff een berichtje.
 
Laatst bewerkt:
legaal, nu krijg ik weer een andere foutmeling CommonForms.bpl kan niet gevonden worden, misschien dat ik hem der beter af kan gooien en opnieuw instaleren of blijf je deze foutmelding dan houden?
 
Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat je dit tegen mij hebt ? Ik had je net het DEC.bpl bestand gemaild.
Inderdaad, CommonForms.bpl staat bij mij hier ook in de installatiemap.

Ik denk dat je die dan ook mist :confused:

Ik zal ook deze even opsturen en als het dan nog niet werkt, moet je maar een nieuwe instal doen.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je virusscanner of andere progrmma's die hebben verwijderd omdat zij dachten dat het schadelijk was!
Alleen kan het programma zonder die bestanden niet functioneren!
Gewoon opnieuw installeren!
 
Ik denk dat je virusscanner of andere progrmma's die hebben verwijderd omdat zij dachten dat het schadelijk was!
Alleen kan het programma zonder die bestanden niet functioneren!
Gewoon opnieuw installeren!

Rare is wel dat Girly dit vermeld: Heb al geprobeerd om tune up opnieuw te instaleren maar helpt niet... Wie kan mij helpen met dit probleem op te lossen.

Dit zou betekenen dat de virusscanner bij een nieuwe install deze bestanden al ziet als een virus !! En dat lijkt me een foutje van het antivirusproggie. Maar alles kan.

Het is een legale versie dus zou dit niet mogen.

Welke Antivirusprogramma gebruik je, zet hem eens uit tijdens installeren en kijk of het dan wel lukt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan