product key word 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker231

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2008
Berichten
112
hallo
ik heb een nieuw laptop gekocht en daar zat dus ook word 2007 op maar daar moest je nog de productkey invoeren maar van de winkel had ik geen cd of een boekje gekrege van microsoft office. :mad:
dus na 3 weken kon ik niks maar doen op word. en mijn ouders hebben geen zin in om weer 200km terug te rijden.
en ik weet niet of het op deze site mag maar mag ik plzzzz productkey van office 2007.

bedankt
 
Het mag inderdaad niet. Staat allemaal in de huisregels.

De computers/laptops worden verkocht met een 30 dagen probeerversie van Office 2007. Daarna zal je een key moeten KOPEN.

Om die te kopen is het niet nodig om 200km te rijden. Computerwinleks in jou buurt verkopen ze ook en via internet zijn ze ook verkrijgbaar.
 
Soms zit er ook een 'blijvertje' op hoor ..... :p

Maar ik denk dat het hier inderdaad om een trial gaat. En dat wordt dat 'investeren'.
Voor zo'n 100 Euri heb je trouwens al een versie voor thuis en studentengebruik van MsOffice (Word, Excel, Powerpoint en OneNote)
 
Laatst bewerkt:
Soms zit er ook een 'blijvertje' op hoor ..... :p

Maar dan wordt dat er wel bij vermeld. In dit geval is dat dus niet zo, want anders was het nu nog steeds mogelijk om er gebruik van te maken.
 
In 99% van de gevallen is het inderdaad een Trial versie en zal je dus de key moeten kopen.
Helaas pindakaas en aan de key mogen we je niet helpen. Terug gaan naar de winkel heeft ook geen zin.
 
hallo
ik heb een nieuw laptop gekocht en daar zat dus ook word 2007 op maar daar moest je nog de productkey invoeren maar van de winkel had ik geen cd of een boekje gekrege van microsoft office. :mad:
dus na 3 weken kon ik niks maar doen op word. en mijn ouders hebben geen zin in om weer 200km terug te rijden.
en ik weet niet of het op deze site mag maar mag ik plzzzz productkey van office 2007.

bedankt
De beste legale mogelijkheid lijkt mij toch om naar de dichtstbijzijnde computerwinkel te gaan en daar een key aan te vragen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan