• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Productdatabase foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daan93

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2016
Berichten
57
Goedenavond,

Ik ben bezig een productdatabase op te stellen. Daarbij moet het mogelijk worden dat bij het invoeren van een artikel alle productinformatie verschijnt. Dat is inmiddels gelukt.
Maar bij een productdatabase hoort ook een foto en daar kom ik niet uit. Mijn vraag is dus: Hoe kan ik ervoor zorgen dat als ik een artikelnummer invoer op het invoerblad, de juiste foto bij de juiste gegevens verschijnen op het invoerblad?

Indien niet mogelijk, welk ander programma is hier beter voor geschikt?

Groet,
Daan
 
Deze vraag komt bijna wekelijks voorbij Daan.

Typ eens 'foto invoegen' in het zoekvak rechtsboven van dit forum.
Achter elk lijn staat voor welk programma het is.
 
adres2000 is hiervoor zeer geschikt. Zodra je de site van de maker opent zie je al een artikel staan met een foto erbij.
 
Wat dacht je van een Access database? Bij uitstek geschikt (databases) voor het maken van .... een database :).
 
Hoi,
Ik heb diverse progjes geschreven die beantwoorden aan uw vraag, die zijn echter te groot om hier te posten.
Als je mijn een mailtje stuurt dan kan ik een basis vbtje mailen. Als je op die manier verder wilt kan ik wel e.a. aanpassen aan uw wensen.
Groet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan