Programma gemaakt in 32 bits

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan62

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2010
Berichten
36
Hallo,

Ik heb een programma gemaakt vorig jaar in Access 2010 32 bits en dat werkt perfect
Nu ben ik naar Access 365 64 bits gegaan en nu werkt dat programma niet goed meer
Is er een mogelijkheid om dit zonder het programma aan te passen te laten werken?
En hoe doe je dat dan.

Gr jan
 
Is er een mogelijkheid om dit zonder het programma aan te passen te laten werken?
Wat denk je zelf? Nee. Want dan had het wel gewerkt. Wat voor reden heb je (al dan niet voor jezelf) om de 64 bits versie te installeren? Anders dan dat je graag extra werk op je hals haalt? :D
 
Hoi Octafish,

Niet voor mezelf maar wel gemaakt voor iemand die nu over is gegaan naar 365 64 bits en geen andere mogelijkheid heeft dan deze optie.
het is dus moeilijker als ik denk begrijp ik uit je opmerking.
Herschrijven? of de opties die botsen verwijderen/veranderen?

gr Jan
 
Ik heb nog geen zware problemen gehad met oude in 32-bits systeem geschreven applicaties te gebruiken op mijn 64-bits systeem. Alleen heb ik waar in VBA API calls werden gebruikt bij de declaratie van de functies ptrsafe moeten toepassen. En 64-bits geeft wel degelijk voordelen, ten ware dat je alleen Access op je computer wenst te gebruiken :) . Veel moeilijkheden mag de overschakeling niet echt geven.

vrGroeten
Noëlla
 
hoi,

Ik ben eruit het probleem zat hem in een module die geschreven was voor en 32 bits versie, ondertussen deze module vervangen door en 64 bits versie nu werkt het volledige programma goed.
bedankt voor het mee denken, ik sluit deze vraag

Gr Jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan