Programma start naast mijn zicht veld

Status
Niet open voor verdere reacties.

olaf050

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 sep 2013
Berichten
4
Hallo, ik wou laatst Adobe Photoshop opstarten maar hij startte aan de linkerkant van mijn beeldscherm en kon heb dus niet zien...
Iemand die weet hoe ik dit oplos?

mvg,
Olaf
 
Je zou kunnen proberen in het Start menu de snelkoppeling zodanig aan te passen dat er staat: Openen in gemaximaliseerd venster
Lijkt mij dat het dan wél (volledig) zichtbaar zou moeten zijn.

Verdere tips heb ik zo snel niet.

Tijs.
 
Heb je dit tot nu toe alleen maar gehad met Photoshop of ook andere programma's?
 
Je zou kunnen proberen in het Start menu de snelkoppeling zodanig aan te passen dat er staat: Openen in gemaximaliseerd venster
Lijkt mij dat het dan wél (volledig) zichtbaar zou moeten zijn.

Verdere tips heb ik zo snel niet.

Tijs.
Dit helpt helaas niet..
 
Kijk eventjes bij je instellingen of je geen 2e monitor heb ingesteld.

Dit kun je vinden door: Bureaublad --> rechtermuisknop --> Scherm Resolutie --> En daar even kijken of er maar 1 monitor geselecteerd staat.

In het geval dat er 2 monitoren staan, moet je het scherm dat je niet gebruikt disablen.

Greetz,
Rens
 
Kijk eventjes bij je instellingen of je geen 2e monitor heb ingesteld.

Dit kun je vinden door: Bureaublad --> rechtermuisknop --> Scherm Resolutie --> En daar even kijken of er maar 1 monitor geselecteerd staat.

In het geval dat er 2 monitoren staan, moet je het scherm dat je niet gebruikt disablen.

Greetz,
Rens

Thanks! Hij doet het weer ! :D
 
@olaf050: Leg mij eens uit waarom je 2 schermen ingesteld had staan (op Uitbreiden blijkbaar ook nog!) terwijl je maar 1 scherm hebt.
Ik had wel nagedacht over die optie van 2 schermen, maar ik was zo "naïef" om te vermoeden dat je deze fout toch wel niet gemaakt zou hebben.

Misschien concludeer ik verkeerd, in dat geval excuus. Graag duidelijkheid of jij zélf die twee schermen indeling had ingesteld of dat dat 'automatisch' is gebeurd.

Tijs.
 
Tijs, het antwoord kan af en toe (te) simpel zijn inderdaad.
Ik ben inderdaad ook wel benieuwd hoe je inderdaad 2 schermen hebt geselecteerd,
zoiets gebeurd niet vanzelf. (misschien snelkoppeling Windows + P).

Olaf, Fijn dat het probleem is opgelost!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan