Programma weigert installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

nevola

Verenigingslid
Lid geworden
29 jan 2001
Berichten
1.390
Na het opnieuw installeren van mijn pc wilde ik het programma "davilex account 2000" opnieuw installeren. Hoewel ik de originele CD-Rom gebruik krijg ik toch de melding dat ik de eeste CD-Rom moet installeren. Wie weet hoe dat komt?
grts.,
henk sr

davilex.jpg
 
Welke windows versie heb je geinstalleerd?
Is dat dezelfde als de Windows versie die er op stond?
Zijn alle Windows updates c.q. SP's al geinstalleerd?
Ook alle drivers geinstalleerd?
 
Heb nog geen drivers gemist, maar op de laptop werkt het wel. moet toch iets mis zijn,, maar wat??
 
Laatst bewerkt:
mrmusic,

In ander cd-rom station gedaan. Krijg foutmelding:"F:\setup.exe is geen geldige Win32 toepassing. Het andere cd-rom station losgekoppeld van MB. Nu gaat de installatie zonder probleem. Er is dus iets mis met de CD-Rom(aansluitinG).Iedee wat?? Oorspronkelijke probleem (niet installeren) is dus opgelost.

grts.,

henk sr
 
Onlnags misschien ook hardwarematige aanpassingen gedaan? Kabels verwisseld of iets dergelijks?
 
Ja. Na het opnieuw installeren van windows xp en overige programma's heb ik met beheer alle disks, stations en kaart ingangstations opnieuw ingedeeld. Het viel mij toen al op dat het ene dvd-station geen dvd aangaf.

grts.,

henk sr
 
Dat is softwarematig.

Hardwarematig ook iets gedaan? Dus echt fysiek kabels verwisseld, cd/dvd speler of harddisken bijgeplaatst/verwijderd
 
Heb nu een van de twee DvD apparaten los gekoppeld van het MB. (flatcable losgemaakt. Nu wordt het programma wel geinstalleerd. Er is dus iets mis met een van de DVD aansluitingen of apparaten.

grts,

henk sr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan