• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Pronostiek Ek 2016 Frankrijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet eens proberen om geen formules meer te wissen, want uw bestand werkt niet als je voortdurend formules wist.

In kolom E stond ook een formule.
 

Bijlagen

  • EK Poule_2_1 (cobbe).xlsb
    200,9 KB · Weergaven: 187
Cobbe

Bedankt voor alles :thumb: ik denk dat ik nu alles heb anders laat ik u het weten als er nog een probleem opduikt.

En wat vind u van de opmaak van deze pronostiek.

Grts

Patje pompier
 
Dag Cobbe

kan u in Stand Ek 2016 de deelnemers optrekken naar 125 deelnemers, ik heb het gezocht in een copie om het te doen maar krijg steeds dat ik geen aanpassing kan doen

Mvrg

Patje
 

Bijlagen

  • 2016 EK Poule - kopie.xlsb
    680,8 KB · Weergaven: 95
Goeie avond Cobbe

Het is in orde heb de cel doorgetrokken naar beneden en nr 1 staat er op.

Moest het gebeuren dat er nog meer zijn wat moet ik dan doen om deelnemers bij te zetten.

Grts

Patje
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet wat er gebeurd is maar heb op 22/02 nog diezelfde dag gereageerd op deze vraag.
Maar heb per ongeluk geantwoord per mail ipv via het forum.
Maar het is toch nog goed gekomen zie ik.

Om nog deelnemers bij te vullen dien je :
Tab Data kolom Q doortrekken naar beneden zover als er deelnemers zijn.
Tab Stand Ek 2016 cellen A127:I128 selecteren en naar beneden doortrekken tot het aantal deelnemers is bereikt.

Succes.
 
Laatst bewerkt:
cobbe

ik moet toch vanaf de cel A127 de volledige rij selecteren en deze doortrekken tot I 128 en dan naar beneden doortrekken hé

Maar dan lukt het niet voor de deelnemers in blad Ek 2016, deze blijven op 125 staan.

Wat doe ik verkeerd

Grts
 

Bijlagen

  • 2016 EK Poule - kopie.xlsb
    684,5 KB · Weergaven: 108
Lees dat eens goed:

Tab Stand Ek 2016 cellen A127:I128 selecteren en naar beneden doortrekken tot het aantal deelnemers is bereikt.

dan kom je er wel.

Ik heb het bestand weer aangepast zo kan je checken of het klopt.
 

Bijlagen

  • 2016 EK Poule - kopie (3).xlsb
    685,5 KB · Weergaven: 379
Laatst bewerkt:
Goeie morgen cobbe

Cobbe
Bedankt het is gelukt
Nu kan ik alles testen
Hartelijk bedankt voor alle hulp
mvrg

Patjepompier

P.s hoe moet ik dat nu doen om mijn vraag als opgelost te merken
 
Laatst bewerkt:
Je kan je vraag als opgelost markeren boven je openingsvraag.
 
Beste mensen,

Ik heb jullie bestand gebruikt voor het EK 2016. Ik vind het tot hiertoe zéér handig! Alvast bedankt daarvoor!
Nu, mijn vraag was, bij alle deelnemers (buiten deelnemer 1) zijn de landen in de kwalificatiematchen gelinkt aan deelnemer 1?
Is het niet mogelijk om een paar kolommen links naast deelnemer 1 een scorebord te maken (zie foto2) van alle matchen en dan vanaf deelnemer 1 i.d.p.v.
deelnemer 2 te verwijzen naar deze uitslagen in het scorebord en landen vergelijken of de pronostieken juist zijn. Nu kan momenteel deelnemer 1 wel een
pronostiek ingeven van welke landen er winnen in de kwalificatieronden maar dan klopt de vergelijking niet met de werkelijkheid naar de andere deelnemers toe,
alle deelnemers zijn afhankelijk van de landen die deelnemer 1 kiest.. Nu moeten alle formules zoals aangeduid op foto2 voor elke match en elke vergelijking
tussen de pronostiek aangepast worden. Iemand die weet hoe dit snel kan gaan of dit voor mij kan doen a.u.b.?
(geef er dan wel de uitleg bij hoe je het hebt gedaan, zo leer ik er uit)

Iemand die mij hiermee kan helpen a.u.b.?

Alvast bedankt voor de hulp.

Groeten mozzz

PS: Ik heb nog een bewerking gedaan, zie bijlage. Dit vak (zwarte) was niet ingevuld waarbij nog de formule ontbrak voor élke deelnemer.

EK2016 Foto Excel.jpg
Foto EK2016.jpg

https://we.tl/4VIo0wPuOD
 

Bijlagen

  • Foto EK2016 Uitbereiding.jpg
    Foto EK2016 Uitbereiding.jpg
    102,1 KB · Weergaven: 169
Laatst bewerkt:
Dag Mozzz

Zie bijlage pronostiek

In het blad data kan je de namen toevoegen ik heb er een paar ingevuld als voorbeeld

Bij deelnemer 1 heb ik uitslagen ek 2016 ingevuld

Daar vul ik per wedstrijd de pronostiek verkeerd in zodanig dat er 0 punten bijkomen

De cellen K en M geef ik dezelfde tekstkleur als de opvulling en cel O verberg ik zo heb ik mijn controle blad.

De fout die er inzat is aangepast de formules kan je zien als je op de cel klikt de opmaak is gemaakt in voorwaardelijke opmaak

De andere formules zijn door Cobbe gemaakt, ik het juist de opmaak gedaan ik ben ook geen grote kenner erin maar zo leer ik bij.

Grts
 

Bijlagen

  • Deelnemersblad Ek 2016 .xls
    196 KB · Weergaven: 414
Beste Patjepompier.

Alleszins bedankt voor de moeite, alsook aan Cobbe!

Heb je het wachtwoord van het beveiligd tablad?
Zodat ik de prijs en e-mailadres zou kunnen aanpassen :)

Mvg,
Niels
 
wachtwoord

Dag lippie 89

Het wachtwoord is reesje

en zie bijlage dat ik gebruik voor het 2016 ek

grts
 

Bijlagen

  • 2016 EK Poule - kopie (2).xlsb
    687,1 KB · Weergaven: 252
Eerst en mooi werk van het forum!!

Heeft iemand een leeg documentje? want alles wat ik download is al ingevuld en aangepast.;

Alvast bedankt :)
 
Dag vikdb

In data gewoon de namen overschrijven en op het blad van de pronostiek kan je als je op de cel staat met back space de ingevulde gegevens wissen.

Of gewoon de uitslagen en landen overschrijven.

grts
 
Beste patjepompier (en ook cobbe),

ik heb met veel belangstelling gevolgd wat jullie hier aan het maken zijn.
ik ben zelf al geruime tijd aan het proberen iets dergelijk in elkaar te steken, maar dit lukt niet echt.
in mijn vriendenkring willen we hier nu wel echt werk van gaan maken.
Graag zou ik jullie prono gebruiken.
Kan je mij de laatste versies doorzenden alsook een manier om de ingevulde "deelnemersformulieren" die ik dan terugkrijg gemakkelijk zelf na te kijken en alles bij te houden?
Het lijkt allemaal eenvoudig, maar dat is het zeker niet.
Een intussen wanhopige Ek fan met een groepje vrienden van ongeveer 30 personen.

Gekke (geert dus).

ps: lijkt het me logischer dat bij het invullen van de prono automatisch de landen die winnen in hun poule zouden verschijnen in het vervolg ervan.
zoadat je enkel nog uitslagen moet invullen.
kan dit of is dit veel te moeilijk?
 
Laatst bewerkt:
Beste

Ik copieer de uitslagen van het invulblad naar het blad ek 2016 poules, de landen moet u wel zelf invullen anders zijn de formules weg.

Als je dan het land invuld in het blad uitslagen die gespeeld zal worden vind hij dan vanzelf de landen die de deelnemers juist ingevuld hebben.

Ik doe het zo en dat werkt zeer goed.

Meer kan ik niet doen want ik vertrek nu op reis tot 10 juni

Ik zou zeggen probeer het maar

Grts
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan