Prullenbak legen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bari1951

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2009
Berichten
10
Sinds een maand wil de prullenbak niet meer leeg.
Als ik de optie kies om alle gegevens te verwijderen uit de prullenbak, dan gaat deze lopen, echter stopt op een gegeven moment.
Alles is dan nog niet verwijderd.
Hoe krijg ik mijn prullenbak weer leeg?

Fred
 
:) ALS je niet toevallig een of ander infectie hebt ( en die je wat misschien, stoort tijdens prullenbak legen ? :( ) dan kan je proberen zo :
----------
1 > Ccleaner installeren ( overal te vinden > Piriform site Klik Hier ! )
2.) > Ccleaner opstarten en laat zo staan !:D
3.) > STOP maar absoluut ALLE activiteiten ( ! ! ) antivirus/e-mail/ enz..enz.. ALLE ! dus ..:thumb:
4.) > Onderaan in taakbalk klik met rechte kant van muis en open je '' TaakBeheer '' laat h'm zo staan en klik h'm NIET weg tijdens alle procedure ( ! :D )
5.) > In TaakBeheer klik op '' Processen '' en sluit EXPLORER > AF ! ( Explorer uit dus ! ) ....Taakbeheer laat staan !
6.) > Ga terug naar Ccleaner en laat h'm draaien, ...alles opschonen dus ...:thumb:
----------------
> 7 <
Vervolgens ga je terug naar TaakBeheer en klik op boven gedeelte > Bestand/ Nieuwe taak ( Uitvoeren ) klik daar EXPLORER in en >> ENTER ... alles is terug ....:( en hopelijk is het jouw prullenbak leeg nu ....toch ? :D
 
Laatst bewerkt:
Hallo Fred.

Probeer eens in de veilige modus op te starten en dan dat ding leeg te maken. En laat eens weten of dit is gelukt of niet.

En lukt dat niet kijk dan eens in die prullenbak.
Klik met de rechtermuisknop op de prullenbak, klik op eigenschappen dan open zich een scherm.
Dan zie je instellingen voor geselecteerde lokatie als het goed is, althans in windows 7 bij mij. Bij jou kan dat anders zijn. Ik heb de ruimte van de prullenbak staan op
14389 dat komt oveereen met 1,43 (Grootte van prullenbak) gigabite zo ongeveer. Vul dat getal in of iets meer mag natuurlijk ook. Probeer het dan nog eens. Ik heb het vermoeden dat jou prullenbak stampvol zit. Kan dat??
 
Hallo, heb je OSX, dan ga je naar Finder. Druk op Leeg prullenmand veilig. Geeft hij nog een error aan. Iets van een programma dat nog aanstaat. Dan moet je uit en inloggen. Dan nogmaals proberen met "Leeg prullenmand veilig".
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan