psp x2

Status
Niet open voor verdere reacties.

hilly17

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2007
Berichten
7
ik heb windows vista als besturingssysteem, ik probeer de trial van psp x2 te downloaden maar dit lukt niet.

groetjes Hilly
 
en wat is je vraag ?

het is handig om zo veel mogelijk info en zo specifiek mogeljik te zijn.

hoe beter de info hoe beter het antwoord dat je krijgt.
 
en wat is je vraag ?

het is handig om zo veel mogelijk info en zo specifiek mogeljik te zijn.

hoe beter de info hoe beter het antwoord dat je krijgt.

De vraag is hoe dit kan??? en wat ik er aan kan doen??

groetjes hilly
 
en wat wil dan niet lukken.

doet het helemaal niks?
kan je het niet downloaden?
krijg je fouten tijdens het instaleren?
instaleert het wel maar werkt het niet ?
 
hij begint wel met downloaden maar stopt op een gegeven moment en gaat dan ook niet verder, hij "bevriest" zeg maar.

groetjes hilly
 
als het alleen bij die demo is, probeer dan eens van een andere locatie te downloaden. bjivoorbeeld via download.com ofzo.

als je dit probleem vaker hebt, ook met andere downloads, dan is het misschien je internet verbinding. en dan hebben we het weer over een heel ander probleem
 
hiet het bij alle downloads tot nu toe, zou het iets met de beveiliging van Vista te maken kunnen hebben??
Ik ben echt een leek ophet gebied van computers en zit nu dus ook met mijn handen in het haar, had ik maar nooit een pc met Vista erop gekocht.

groetjes Hilly
 
Het downloadprobleem had te maken met mijn router, ik heb me een router aan laten smeren die me van tijd tot tijd van internet afgooit, hierdoor stopte het downloaden en kon niet worden hervat.
Ik heb de downloadmanager van firefox geinstalleerd en kon toe wel het downloaden hervatten.
mijn exuses voor de late reactie mar ik dacht dat ik overal een berichtje had achtergelaten dat het probleem was opgelost.

mvg hilly
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan