Query met gegevens uit scherm

tepke

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2004
Berichten
231
Ik heb een vraagje. Ik heb een tabel met gegevens in een query gezet, naam en datum (is echt datum veld datum en tijd aan een).
in mijn formulier heb ik een kies veld gemaakt met gebruikers en twee kiesvelden met 1. Gebruiker_DatumIn en 2. Gebruiker_DatumUit

nu heb ik in mijn query bij gebruiker een link naar het scherm gemakt en dit werkt goed.
echte heb ik problemen met met de datum (velden zijn gemaakt met datumkiezer)

in mijn query heb ik in het datum veld bij criteria de volgende formule gebruikt

Between [Formulieren]![Startscherm]![Gebruiker_DatumIn] and [Formulieren]![Startscherm]![Gebruiker_DatumUit]

ik krijg geen resultaat wat doe ik verkeerd heb al veel gezocht maar kan het niet vinden
als ik dit gebruik doet hij het wel Between #12-2-2024# And #23-2-2024# maar dat is geen keuze
 
Met 'scherm' bedoel je vermoedelijk het formulier?
 
En wat doe je precies, want ik snap het niet helemaal. Wat ik zou doen: een formulier maken op basis van de (ongefilterde) query, en met de twee datumvelden het formulier (en dus de query) filteren. Maar ik denk dus niet dat jij dat zo doet.
 
Dát was het enige dat ik snapte van je verhaal :). Nu de rest nog, want dat is dus een stuk interessanter.
 
beste octafish heb wat geprobeerd en nu werkt het, gelukt snap het niet
 
Dan ben jij beter als ik, want ik heb exact hetzelfde geprobeerd op een query, en ik krijg het niet (eigenlijk nooit) werkend met datums. Zelfde formulieren, zelfde tekstveldnamen, zelfde filtervelden. Ik gebruik deze werkwijze dus uit principe nooit, want ik ken veel stabielere en betere methodes :).
 
Terug
Bovenaan Onderaan