Rinaldo11686
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 25 mrt 2014
- Berichten
- 2
Goedenavond,
Ik loop in Access 2007 tegen het volgende probleem aan.
Na het importeren van een Excel document in Access en het creëren van een rapport krijg ik het niet voor elkaar om de gegroepeerde gegevens op elk een afzonderlijke pagina af te drukken.
Het groeperen en sorteren gaat prima.
Voorbeeld:
- De sortering vindt plaats per klantnummer
- Per klant wil ik dan een aparte pagina met zijn/haar gegevens.
- De instelling is nu zo dat er 3 klanten op één pagina terecht kunnen komen wanneer ik het rapport afdruk. Dit is niet de bedoeling.
Wie kan mij op weg helpen hiermee?
Zie ook onderstaand.
Onderaan de pagina begint een nieuwe relatie welke ik dus op de volgende pagina wil laten beginnen.
Ik loop in Access 2007 tegen het volgende probleem aan.
Na het importeren van een Excel document in Access en het creëren van een rapport krijg ik het niet voor elkaar om de gegroepeerde gegevens op elk een afzonderlijke pagina af te drukken.
Het groeperen en sorteren gaat prima.
Voorbeeld:
- De sortering vindt plaats per klantnummer
- Per klant wil ik dan een aparte pagina met zijn/haar gegevens.
- De instelling is nu zo dat er 3 klanten op één pagina terecht kunnen komen wanneer ik het rapport afdruk. Dit is niet de bedoeling.
Wie kan mij op weg helpen hiermee?
Zie ook onderstaand.
Onderaan de pagina begint een nieuwe relatie welke ik dus op de volgende pagina wil laten beginnen.
Laatst bewerkt: