rechter verticale helft van rapporten niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

so10070

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2014
Berichten
419
Op een nieuwe pc van een collega heb ik mijn applicatie geïnstalleerd. Bij het afdrukken van rapporten wordt - niet voor alle rapporten, maar deze in landscape - de rechterhelft niet mee afgebeeld/afgedrukt. Weet niet wat er aan de hand is. :(
 
Ja. Ik presenteer de rapporten eerst via view. Heeft de printerdefinitie hiermee te maken?
 
Ik heb meer aan een printje van het Design scherm; ik geloof namelijk wel dat je rapport er niet helemaal op staat, anders zou je de vraag niet stellen ;).
De printerdefinitie hangt per definitie (kon het niet laten...) aan een rapport; elk rapport wordt namelijk opgemaakt voor een specifieke printer. Dat kan ook de standaardprinter zijn. En elke printer heeft minimale marges bijvoorbeeld. Op het moment dat je een rapport afdrukt op een andere pc, met een andere standaardprinter, heb je kans dat de marges niet meer kloppen. En dan krijg je dus dat de handel gaat schuiven over meerdere pagina's.
 
Stupid me! :eek:. Uiteraard had ik moeten gaan kijken welke printer er als standaard geïnstalleerd was. Heb dit verandert en alles loopt nu op wieltjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan