recovery partition naar primary partition

Status
Niet open voor verdere reacties.

SkinnyTar

Banned
Lid geworden
5 apr 2012
Berichten
52
hoi, zoals de titel het al zelf zegt zit ik met een klein probleempje,
ik heb een aantal HDD's in men nieuwe pc zitte en nu staat er eentje van 1TB op recovery partition en zou ik die graag naar primary partition zetten en nu vind ik nergens een deftige uitleg hoe ik dat moet doen.
ik zou dit graag doen omdat er 20GB van men andere HDD al staat als recorvery partition.
kan iemand ff kort en duidelijk uitleggen hoe ik die ene van 1TB naar een primary partition zet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als er niets op staat kan je naar "schijf beheer" gaan en daar eerst onbruikbaar maken en dan formatteren en dan terug bruikbaar maken. Wanneer je het bruikbaar maakt zullen ze voor een schijf letter enz vragen.
Ik weet niet zeker of het zal werken maar het is mogelijk.
 
kan je mss ff kort in stapjes zeggen hoe ik het precies allemaal doe? heb beetj schrik voor iets verkeerd te doen n.n
 
nope, komt niet van pas ik heb een recovery partition en hij een andere en ik krijg enkel maar help en daar blijft het bij
 
Sorry maar verder zou ik het ook niet weten :confused:.
Nogmaals als er niets op jou harde schijf staat formatteer die dan. Als dat mogelijk is.


Als dat ook niet gaat moet je dat via bios doen als je bv een nieuwe Windows wilt installeren via een cd. Dan moet je de CD boten daar krijg je de optie op welke harde schijf je Windows wilt installeren maar daar kan je nog meer, bv een harde schijf formatteren. Via daar moet het gaan.
Hier een video: kijk vanaf 2:01 als je weet hoe je daar moet komen. Als je niet weet hoe je daar komt bekijk de video dan vanaf het begin.En je hebt wel een Windows CD nodig of een USB waarop Windows staat.

http://www.youtube.com/watch?v=Zitib0_bNvc
 
Laatst bewerkt:
toch bedankt voor mee te helpen zoeken n.n hopelijk is er iemand die me wel kan helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan