Redelijke pc voor 1000 euro?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vincent1993

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2006
Berichten
234
Ik wil een nieuwe pc kopen van rond de 1000 euro, en graag weer een dell. Ik wil hem gebruiken voor gamen, msn, school, internetten en windows / linux / osx86 er op zetten enzo. Nu heb ik de volgende pc samengesteld op dell .com. Is dit een redelijke pc voor 1000 euro? er zit verder geen extra's bij als een beeldscherm of blue ray ofzo.

PROCESSOR Intel® Core™ i7 Processor 920 (2,66 GHz, 8 MB cache, 4,8 GT/sec.)
BESTURINGSSYSTEEM Windows Vista® Home Premium SP1 original - Nederlands
HARDE SCHIJF 500 GB Seriële ATA-harde schijf (7.200 rpm)
GEHEUGEN 4.096 MB 1.067 MHz Tri Channel DDR3 (4 x 1.024)
GRAFISCHE KAART 512 MB ATI® Radeon™ 4850 grafische kaart
OPTISCH(E) STATION(S) 16x optisch dvd+/-rw-station (dvd/cd lezen en schrijven)
DISKETTE / MEDIASTATIONS 19-in-1 geheugenkaartlezer

Volgens mij moet bijvoorbeeld gta 4 het op deze pc ook gewoon goed doen, klopt dat?
En mijn laatste vraag, ik kan kiezen uit de bovenstaande i7 processor, of de Intel® Core™ i7 Processor 940 (2,93 GHz, 8 MB cache). deze laatste is 420 euro duurder:O wat is nou het verschil tussen deze twee?

alvast bedankt.
 
Is een hele mooie pc voor die prijs, verschil is alleen de snelheid, maar denk ik niet het geld waard om zoveel meer uit te gaan geven. En GTA IV gaat het wel doen op die pc. Wat is de grote van je monitor?
 
Laatst bewerkt:
Oke, mooizo. ik heb hier een 19 inch widescreen hp monitor, en een dell beeldscherm, ook 19 inch volgens mij maar niet widescreen. Allebei denk ik 2 jaar oud ofzo.
 
Ok dan is het goed, als je GTA IV op een 24'' beeldscherm gaat spelen dan zou de videokaart het net niet trekken, maar met een 19" is goed.
 
Ja klopt, maar als je op 24'' beeldscherm speelt vraagt dat veel van je videokaart, maar jij gebruikt 19'' dus no problem.
 
oke;) bedankt voor de info, dan ga ik deze maar is bestellen:D
ik zet deze op opgelost.
 
suc6 en laat het even weten wanneer je pc binnen is en hoe gta draait;)
 
PC al een tijdje binnen, super snel en gta 4 werkt perfect, net zoals race driver grid, call of duty 4&5, gewoon perfect;) bedankt voor de hulp nogmaals;)

gr Vincent

heb er btw nog een 20 inch bijgekregen;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan