Regel maken: automatisch mail beantwoorden aan c.c. geadresseerde.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Witsenburg

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2006
Berichten
134
Hoi,
mijn webshop-module stuurt mij bij een order een mailtje, van mijn eigen mailadres naar mijn eigen mail adres, met het mailadres van de besteller in de c.c. box. Nu wil ik graag dat, als er zo'n bestelmail binnenkomt, er automatisch een reactie uitgaat naar de besteller. Naar het adres in de c.c. box, dus. Dit mailtje moet een antwoord zijn op de bestelmail, aangevuld met wat tekst (bedankt voor de order, zus en zo kan je betalen, etc.) Ik zit al even met de rules wizard te spelen, maar mij lukt het nog niet zo...

Dank voor goede suggesties,

Hugo
 
Kun je het "Aan" veld en "cc" veld omdraaien? Zodat het adres van de klant in het "aan" veld komt?

Dan kun je wel een regel maken die automatisch een mail verstuurd.
 
Helaas, da's het probleem. Ik heb even snel een gratis webshopje opgezet, terwijl ik de echte mooi aan het bouwen ben, maar dat gratis ding kan NIKS en is niet aan te passen.

Hugo
 
Dat heeft geen enkel invloed op je vraag;

Zo als ik het lees komt er bij jou een standaard mail binnen van bv. info@webshop.nl en daarin staat het mail adres van de klant en deze wil jij automatisch antwoorden met een standaard mail, volgens mij moet dit wel te realiseren zijn met outlook... het wordt natuurlijk alleen wel lastig om dit te realiseren op mail adressen die je niet kent aangezien je steeds nieuwe klanten hebt....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan