• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

regels verplaatsen en invoegen in nieuw weekblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

mobo2018

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2018
Berichten
66
Hallo allemaal,

Ik heb een overzicht gemaakt van productgroepen met onderliggende artikelen en de bijbehorende kwaliteitsrapporten.
De bedoeling is om de gegevens van beide werkbladen te verzamelen in een overzicht per productgroep.
Hierop worden dan formules op los gelaten die een overzicht geven van de kwaliteit van en productgroep etc.

De basis hiervoor zijn 2 werkbladen. Ten eerste een werkblad met een overzicht van alle artikelen per productgroep en een werkblad met een overzicht van de kwaliteitscontroles.
Inmiddels heb ik al een groot gedeelte klaar en breek ik mijn nek over een 2-tal problemen:
Bij de mappen van de produktgroepen begint kolom A met het artikelnummer.
Echter krijg ik het niet voor elkaar om het artikelnummer van "blad 1" in kolom A van de betreffende "produktgroep-werkblad" te krijgen.
Daarnaast is het de bedoeling om de regels van de kwaliteitsrapporten tussen te voegen bij het betreffende artikelnummer van het werkblad.

Ik ben op zoek gegaan naar een standaard formule die ik hiervoor kan gebruiken, echter te vergeefs.
Daarom ben ik momenteel nog alles handmatig aan het doen.
Volgens mij kan dit alleen met een VBA.

Wie kan mij hiermee helpen?

Gr,
Mo
 

Bijlagen

  • Artikelkwaliteit.xlsx
    15,7 KB · Weergaven: 35
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan